Skip to main content

Weet iemand toevallig hoe we weer een werkende dienst qua wifi en tv kunnen krijgen??

Sinds de verhuizing valt mijn wifi steeds weg, en er zijn ook nieuwe wifi pods geplaatst.

Tv ontvanger, modem en superwifi moeten regelmatig worden gereset worden om dan even goede wifi te houden en of tv

Regelmatig heb ik contact gehad met de klantenservice, alles meerdere keren terug gezet naar fabrieksinstellingen, en er is zelfs een cloud reset geprobeerd.

Sinds we met de v10 op glasvezel zitten is het een groot drama

Bvd

 

Ik heb me hier aangemeld via de Kpn app, maar ik wacht wel even een moderator af en als die dan inloggen in mijn gegevens dan ziet die ook meteen dat ik hier al even een tijdje mee bezig ben.

 

Dank je wel voor het meedenken hierin en jammer genoeg gaat deze uitdaging nog even door

 

Groeten Dennis


Nee ze zien je gegevens niet en ze mogen er ook niet naar zoeken. Wet op de privacy. Dus echt je profiel invullen. Overal waar prive bij staat is alleen te zien voor jou en de moderator.  En als er een moderator aan de slag gaat dan komt het altijd goed.


Dank je wel voor de tip @Joep1965 

Die heb ik net ingevuld, dus het zal wel goed moeten komen (hoop ik)


Beste @DennisLwd, ik zie dat het inmiddels toch gelukt is om een ander modem te regelen en dat die vandaag nog bij een PostNL punt geleverd wordt. Hopelijk is het dan toch snel opgelost hiermee! 


Een goedenavond @Marcia_ ik ga het morgen uit proberen als hij er is

Ik ga er van uit dat het dan wel goed moet zijn

 

Alsnog bedankt voor je reactieÂ