Skip to main content

Op mijn televisie Sony KD-55A1 verschijnt het bericht dat het wifi-netwerk geen internetverbinding heeft. Op de televisie verschijnt het volgende bericht: "Je hebt verbinding met een wifi-netwerk dat geen toegang heeft tot internet. Ik heb sinds 2 maanden een Experia box v10A omdat de andere experia box stuk was. Nu heb ik dus problemen dat ik mijn smart oled tv niet kan gebruiken voor apps omdat ik geen internetverbinding heb.

De internetverbinding in het tv-menu zegt overigens dat mijn internetverbinding ‘verbonden’ is.

 

Hoi @Willem C. . Welkom op het forum.

Wat vreemd dat je tv op deze manier niet goed verbonden is. Is jouw tv voorzien van de laatste firmware? En werkt het met een kabeltje wel goed?

Kun je als extra testje nog eens een hotspot maken van je telefoon en vervolgens je tv daarmee verbinden? 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Beste Willem ik heb exact hetzelfde probleem met dezelfde TV, dus ik was nieuwsgierig hoe je dit opgelost hebt?