Skip to main content

Hallo,

Sinds enkele dagen kan ik geen programma meer terugkijken of een opgenomen bekijken. Beeld / geluid stop zonder waarschuwing. Als ik dan terugga naar t menu begint t programma weer van voren af aan en stop na verloop van tijd weer.

Het viel mij ook op dat de internetsnelheid 35 mb is terwijl dit normaal dik over de 200 is. Aan de configuratie is niks verandert en de EB is zojuist gereset..…

Iemand een oplossing? 

Bart

Beste @Bart3103,

Je zegt dat je 200 Mbit/s hebt op jou adres, maar is nu maar 35 Mbit/s. Hoe heb je die snelheid gemeten? Om een juiste snelheid te meten moet je dit niet via WiFi doen maar bekabeld. Heb je koper of glasvezel? Als je glasvezel hebt op jou adres, heb je het glasvezelkastje eens van het stroom gehaald en dan na 30 seconden weer aangezet? En hoe is de tv ontvanger aangesloten met de modem, is dit bekabeld of met een draadloze verbindingsset? (DVS)


Hey hallo Dennis,

Heb de snelheid gemeten met de kpn test, mobiel, daar haalde ik in t verleden gemakkelijk 200 mee. Ik heb glasvezel en de stekker heb ik na 30 sec weer teruggestopt......dat was dus een prima advies! Loopt weer als een zonnetje. 💪🏼💪🏼

Weet ik dat voor de volgende keer.

Tnx

Bart


Beste @Bart3103,

Wat fijn dat het probleem is opgelost, en dat je weer volledig van onze (KPN) dienst gebruik kan maken. Mocht er weer wat zijn dan weet je ons weer te vinden. 😉👍🏼


Jazeker, goede nacht nog en bedankt.

 

Bart