Skip to main content

Hallo, 

ik zit al enkele dagen met hetzelfde probleem, ik kom wel op het beginscherm, maar dan zie ik een kapotte tv met de tekst  “sorry etc “. de knop pagina vernieuwen brengt ook geen soelaas, enkel sorry of oeps ….

Een tweede laptop deed het eerst wel , maar nu ook niet meer , alleen sorry !

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Hallo @PeterG,

Ik ben klant bij KPN, maar het 0900 nummer bij Itv van KPN is van Telfort , een dochter van KPN.

Ik las ook op het internet dat je maar  6 “ontvangers “ mag hebben en dat je deze op de Itv app kunt bekijken en instellen . Je kunt echter alles aanklikken behalve de instellingen…..

Gezien mijn al gevorderde leeftijd ga ik niet meer chatten met een robot, maar probeer  bij de KPN winkel een medewerker met kennis van zaken aan te treffen !

Admin: post verplaatst


@Math Gijsen, staat het kpn logo erbij in het startmenu (als je op de menuknop drukt)?

Admin: post verplaatst


Hallo Peter, 

 

Wonder boven wonder werkt de itv app op mijn laptop weer, , dus ik ben niet meer naar de kpn winkel gegaan en hoop dat alles blijft werken !

Wat bedoel je met startmenu ? Als ik de app aanklik dan krijg ik een zwarte bladzijde met linksboven het kpn logo en dan de  keuze in witte letters TV kijken  of TV gids en dan helemaal rechtsboven een micofoontjec( ? ) en een cirkeltje met een mannetje . Klik ik op het laatst symbool dan krijg ik een menu met 4 of 5 mogelijkheden in witte letters en ik dacht de laatst mogelijkheid  in grijze zou je moeten kunnen aanklikken .Als je klikt krijg je een klein verkeersbordje te zien dat iets betekent, wat weet ik echter niet !

mvg Math Gijsen

Admin: post verplaatst


Oeps, sorry. Ik bedoel het startmenu op de decoder…

Als je klikt krijg je een klein verkeersbordje te zien dat iets betekent, wat weet ik echter niet !

Dat krijg ik bij apparaatbeheer. Er zijn bij mij geen extra apparaten met itv dus betekent dat dat er niks te klikken valt.

Admin: post verplaatst


Hallo Nadia, 

Ik heb net geprobeerd een en ander uit te leggen wat ik allemaal voor problemen heb met traag wifi etc , maar dit lukt ook al niet . Gewoon slecht !

Admin: post verplaatst


Hey @Math Gijsen, heel vervelend dat jouw WiFi verbinding erg traag is. Voor de zekerheid nog even een vraag, heb je een Internet en TV aansluiting bij KPN of Telfort? Dat is me nog niet helemaal duidelijk. Hoor graag van je :) 

Admin: post verplaatst


KPN

Admin: post verplaatst


Ok, duidelijk, @Math Gijsen 

We helpen je graag bij het verbeteren van je WiFi-signaal. Hierover lees je meer in dit topic: Oplossingen voor het verbeteren van WiFi 
Het is aan te raden om de KPN WiFi Manager te gebruiken. Dit is een online tool die je helpt met advies op maat. Want ieder huis is anders, en met een paar aanpassingen kun je al grote verbeteringen ervaren. 

Wil je dat eens proberen?

Admin: post verplaatst


Hallo Nadia,

Die “oplossing “ken ik, al diverse malen geprobeerd,  KPN past wat aan , andere golflengte en ineens schiet mijn snelheid  omhoog, van 12,3 naar wel 22,6 of zo. Kun je net een autoprogramma op Discovery kijken…

Dit gaat hem niet worden, ik kijk het nog even aan en dan zoek ik een andere oplossing.

Die superwifi die jullie aanbieden voor 199 Euro zie ik ook niet zitten en vind ik veel te duur.

Groet, 

Math

P.s. mijn snelheid 10 minuten geleden was 13,4  ;-(

Admin: post verplaatst

 


Hey @Math Gijsen, 13,4 Mbit/s  is wel erg traag!  :tired_face:

Welke snelheid is er op jouw adres beschikbaar? Je kunt dat controleren met deze tool: Fourstack
Geeft de KPN WiFi Manager naast het veranderen van het kanaal, nog een ander advies? Wil je daarvan een printscreen maken? 


Jammer dat we je hier niet meer hebben gezien, Math Gijsen. Ik ga er vanuit dat je snelheid middels de KPN Wifi manager is verbeterd. We hadden graag jouw terugkoppeling hier gelezen. Ik sluit hierbij je topic. Heb je toch nog vragen? Stel ze dan gerust. We staan voor je klaar! 


Reageer