Skip to main content
Ik heb problemen met mijn nieuwe LG Smart TV (LG OLED55C8PLA), hij verliest steeds het WiFi signaal. Ik moet soms meermalen per uur het wachtwoord van de WiFi opnieuw invoeren op de Smart TV. Om gek van te worden. 😞



Met andere apparaten (laptops, telefoons) hoeft dit niet. De kpn wifi test en speedtest geven aan dat de verbinding ok is.
Welke Experia Box gebruik je?

Heb je naast de Experia Box nog andere wifi toegangspunten in gebruik?

Zo ja, van welk merk en type?
Hi wjb, ik heb de Experia Box v10A. En ik heb geen andere wifi toegangspunten of wat dan ook.

Heb je enig idee wat t kan zijn?
Je hebt een V10A en daarom laat ik het graag aan een KPN Webcare medewerker over om hier verder op te reageren. Met de V10A (en de Experia WiFi's) zijn zo ontzettend veel wifi gerelateerde problemen dat ik eigenlijk maar één ding kan zeggen en dat is weg met die Experia Box en omruilen voor een echte V10 (zonder A).

Mijn advies is om de televisie met een netwerkkabel aan te sluiten.
Ok thanx voor de tips! 👍🏼
Goedemiddag @Ritz. Welkom op het forum! Wat vervelend dat de WiFi verbinding steeds onderbroken wordt en wat vreemd dat je het wachtwoord steeds opnieuw moet invullen. Heb je inmiddels de televisie aangesloten met een netwerkkabel?

Misschien kunnen we de WiFi verbinding op afstand verbeteren met onze Servicetool. Deze tool wijzigt het WiFi kanaal en reset het modem. Zou je dit willen proberen?
Hoi Vikash,



ja ik heb inmiddels een kabel aangelegd. Ook had ik al het wifikanaal laten veranderen en de modem gereset via de online tool 2 dagen terug. Niks werkt. Heb hier al vaker voor gebeld met kpn, maar zonder succes. Tijdje hoefde ik maar 1 a 2xper avond opnieuw mn wachtwoord invoeren, maar begin deze week was t elke 5 minuten, dus na 5x was ik er klaar mee.
Ik kan mij voorstellen dat je er op een gegeven moment ook wel klaar mee bent. Een kabel is altijd een goede oplossing. Ik blijf het wel vreemd vinden.

Reageer