Skip to main content

Beste,

 

Ik heb ruim 1,5 maand geleden gebeld omdat sinds ik op mijn huidige woonadres verblijf(1 jaar) ik slecht wifi bereik heb. Uw collega heeft de modem op afstand gereset en ook ikzelf heb dit meermaals geprobeerd. Conclusie van uw collega was dat het bereik onvoldoende was op de bovenverdieping, zij zou een wifi-versterker voor ons bestellen. Deze zou zonder kosten geleverd worden via een andere afdeling. 

Echter heb ik sindsdien niks meer gehoord hierover. Daarnaast kan ik online niet goed mijn klacht aangeven en de situatie uitleggen. 

Aangezien mij is beloofd dat ik een wifi versterker zonder extra kosten geleverd zou krijgen wil ik u graag aan deze afspraak houden.

 

Ik hoor graag van u. 

 

mvg,

Pim Edomskis

klantnr:*************

 

Hi @Pim Edomskis welkom op ons KPN forum. Ik heb uit je profiel je klantgegevens bekeken, daar staat inderdaad genoteerd dat je een gratis Wifi versterker zou krijgen. Het spijt me dat deze nooit op is gestuurd. Ik heb je nu wel de Wifi versterker gestuurd. Via een privébericht geef ik je de verdere levering informatie. Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag! :slight_smile:


Reageer