Skip to main content

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/haperend-beeld-en-geluid-nog-steeds-541226

Wij hebben al maanden last van een haperend beeld , krakende geluiden.Net zoals bij Marloes ,blijven alle voorgestelde oplossingen , op niets uit te draaien.Het was onze bedoeling om eindelijk van alle kabels in huis verlost te zijn.Dus weer aan de bekabeling vast te zitten is voor ons geen optie.Uit het forum maak ik op dat het een vaak voorkomend probleem is.Waar blijft KPN met de service en een oplossing????Bellen heeft geen zin,we worden van het kasje naar de muur gestuurd.Ik wacht nog even af wat radar of de consumentenbond hier van vindt.Anders wordt het toch een andere provider.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

U gebruikt toch niet dit soort dingen hoop ik? 

 


Problemen met bevroren beeld blijven aanhouden.Nu om. De minuut.Alle internet adviesen helpen niet.Heb een duur abonnement waar ik niets aan heb.Kan niet telefonisch terecht zonder 10 min.in de wacht te staan aan 100cent per .minuut.Is er niemand die kan helpen.??????

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


@problemen.kpn Als uw telefoontjes naar de klantenservice 100 cent per minuut kosten, belt u niet met het gratis nummer 0800-0402 !? Als u tijdens de begintekst inspreekt; "Ik wil een medewerker spreken", wordt u doorverbonden met iemand van de klantenservice. U kunt ook wachten op een moderator van dit forum die dit wellicht voor u kan oplossen. Kunt u de vraag van @Joep1965 beantwoorden over de DVS, want vaak zit daar het euvel...:wink:


Ik vermoed, gezien het topic waar u aanhaakt,dat u draadloze verbindingsets gebruikt.  Dat kan aardig werken maar is zeer gevoelig voor storingen veroorzaakt door ledverlichting dimmers, telefoonopladers en zonnepanelen.  Dat kan bij u zijn maar ook bij de buren. Dan werken ze dus niet meer. Het enige wat dan overblijft is kabels trekken.  En zeg nou niet dat u geen kabels in huis wil zien want daar is een oplossing voor. Ik neem aan dat u alle electriciteitskabels ook keurig hebt weg gewerkt. Overigens zijn draadloze verbindingsets niet provider gebonden.  Werken ze nu niet dan werken ze bij een andere provider ook niet. Data verstuur je via een utp kabel en niet via een stroomkabel. 


@problemen.kpn welkom op ons forum! 
Heb je nog naar bovenstaande reacties kunnen kijken?


Bedankt voor het gratis 0800 nummer. Alle antwoorden en oplossingen hebben me niet korter bij DE oplossing gebracht.Vanmiddag gelukkig iemand aan de kpn-lijn gekregen.Het kan aan het HD -kastje hangen.Was al verouderd.Sturen een nieuw op.

Het forum laat toch duidelijk zien dat er meerdere problemen zijn .De oorzaken van -storing van de buren- tot te veel led-lampjes ,geven me weinig hoop.Dit is de toekomst KPN. Realiseer U als bedrijf dat het erg zuur is om elke maand een flink bedrag te moeten betalen voor een nieuwsuitzending waar men de helft van de woorden zelf moet invullen om er iets van te begrijpen.TV-plezier slaat snel om in frustratie.

Ik wacht met spanning af of het nieuwe HD-kastje de oplossing is of een verdere teleurstelling….


U denkt serieusdat data versturen via het electriciteitsnetwerk de toekomst wordt?? 


@problemen.kpn fijn dat de ontvanger omgeruild is! De motorola ontvangers waren inderdaad wel aan vervanging toe.
Laat ons vooral weten of het nu beter werkt!


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is met het vervangen van je oude ontvanger! Anders hoor ik het graag!