Skip to main content

wat heb ik nodig om met mijn tweede tuner draadloos tv te kijken?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Je zou draadloze verbindingsets kunnen proberen.  Maar om eerlijk te zijn werkt het ook vaak niet.  Bestel ze, test en werkt het niet stuur ze dan binnen 14 dagen retour.  Dan is een kabel trekken de enige en altijd de beste oplossing. 


Ook via superwifi zou kunnen, die kan je via de wifimanager vaak met korting krijgen.

Bijkomend voordeel: Je hebt meteen een beter wifinetwerk voor minder geld dan de DVS😊


Je zou draadloze verbindingsets kunnen proberen.  Maar om eerlijk te zijn werkt het ook vaak niet.  Bestel ze, test en werkt het niet stuur ze dan binnen 14 dagen retour.  Dan is een kabel trekken de enige en altijd de beste oplossing. 

Ook via superwifi zou kunnen, die kan je via de wifimanager vaak met korting krijgen.

Bijkomend voordeel: Je hebt meteen een beter wifinetwerk voor minder geld dan de DVS😊

Hoi @snah13, behalve de opties hierboven (verkrijgbaar via apparatuurvoorthuis.kpn.com) wil ik hier ook nog graag aan bijdragen dat als het een smart TV is je de TV app kunt gebruiken. Kost je niets en je kunt gewoon met je TV op wifi. Dat gezegd hebbende heeft dit wel iets minder opties, het is maar net de vraag wat je zoekt natuurlijk. Als het geen smart TV is zou je er ook voor kunnen kiezen een chromecast te gebruiken.