Skip to main content

Hallo, momenteel hebben wij 2 interactieve tv ontvangers. Echter wil ik dit wijzigen naar 1 ontvanger. Als ik dit wijzig in Mijn KPN --> wijzigen extra opties --> aanpassen naar 1 --> krijg ik als melding: wijzigen niet mogelijk. Hoe kan ik e.e.a. laten aanpassen? mvg.

 Hallo @santjed,
Kleine tip, als je twee ontvangers afneemt krijg je gratis het opnemen pakket. Als je maar 1 ontvanger neemt dien je 5 euro voor het opnemen pakket te betalen. Een tweede ontvanger krijg je dus eigenlijk gratis omdat het opnemen er bij zit. 
Als je het toch wil aanpassen, heb je geen eerdere wijziging lopen? Denk aan de gele balk in mijn KPN met de tekst '’Er loopt op dit moment een wijziging, nieuwe wijzigingen zijn momenteel niet mogelijk.'’ 
In dit geval kan een KPN medewerker ook niks voor je doen. Zie je deze balk niet dan kan een medewerker hier het ook voor je uitzetten. Vul in dat geval vast je forumprofiel in (alle vakjes met Privé).


Als je een ouder abo dan Hussel hebt kun je volgens mij geen aanpassingen meer maken. Dan moet je overstappen naar Hussel (dat vaak wat duurder is). Als je het opnemen pakket gebruikt zou ik er niets aan veranderen zoals @ChrisWissink ook al opmerkte.


Goedemorgen @santjed, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Bij de wat oudere abonnementen, zoals Alles-in-1 Standaard en Internet + Televisie zitten 2 ontvangers inbegrepen. Indien je een van deze abonnementen afneemt kan het niet worden verwijderd, omdat het erbij inbegrepen zit. Dat is hetzelfde met het opnemen pakket in deze abonnementen. Heb je KPN Hussel? Dan zou het gewoon opzegbaar moeten zijn. Betaal je er op dit moment ook extra voor of niet?

Mocht ik hier nog iets in kunnen betekenen, wat betreft iets nagaan of de ontvanger alsnog verwijderen (indien dus mogelijk) dan hoor ik het graag! 


@santjed  heb jij je abonnement inmiddels kunnen aanpassen op de manier waarop je dit wilde?


Reageer