Skip to main content

Geachte mevrouw/heer,

 

Ik ben al half bezig om een wijziging te brengen in “Extra optie wijzigen of toevoegen”, ik wou namelijk van de 2 Interactieve TV ontvangers wijzigen in 1. Telkens is de klik-bare balkje van “ Extra opties wijzigen of toevoegen” niet aanwezig(ongelijk) of het is niet mogelijk om wijziging te plaatsen, bij aanklik van “Plaats bestelling” is er altijd de melding “Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens”. 

Ik ben te ten einde raad. Kunt u me alstublieft helpen!!!!

 

Met vriendelijke groet,

Shifan Hu

Klantnummer ***********

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hi Shifan, welkom op het forum. 

Krijg je dit zowel via de app als browser te zien? Uiteraard kan ik dit voor je in orde maken. Sterker nog, ik heb het voor je aangepast. :relaxed:

Ik hoor graag van je. 


Shifan, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Ik wil de optie Bel Onbeperkt Altijd wijzigen in Bel Onbeperkt Nederland. Dit is niet mogelijk via Mijn KPN,  Hoe kan ik dit nu wijzigen?


Hi Paul, welkom hier. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je aanpassen.