Skip to main content

De order die KPN heeft uitgeschreven om 25 mei 2021 een aansluiting te verwijderen is niet correct.

Door het ontvangen van een nieuwe TV ontvanger werd ik gedwongen een derde abonnement  af te sluiten. Gisteren heb ik de 3e ontvanger weer ingeleverd. De bestande 2 TV aansluitingen moet ik behouden. Derhalve geen wijzigingen  ter plaatse aanbrengen en het contract correct opstellen.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en klantnummer verborgen ivm privacy

De order die KPN heeft uitgeschreven om 25 mei 2021 een aansluiting te verwijderen is niet correct.

Door het ontvangen van een nieuwe TV ontvanger werd ik gedwongen een derde abonnement  af te sluiten. Gisteren heb ik de 3e ontvanger weer ingeleverd. De bestande 2 TV aansluitingen moet ik behouden. Derhalve geen wijzigingen  ter plaatse aanbrengen en het contract correct opstellen.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en klantnummer verborgen ivm privacy

 

Wat bedoel je met “derde abonnement moeten afsluiten”

Op 1 woonhuis heb je toch maar 1 abonnement nodig?

Als je glasvezel FTTH hebt, kan je meer dan 2 KPN tv decoders bestellen. 

 

Je kan KPN bellen, 0800-0402 (gratis)

Chatten (goede ervaring mee) zie hier.  Kies televisie scrol na beneden en kies “ik heb een andere vraag en wil contact” scrol weer na beneden en kies de middelste chatten.

Of wacht op een moderater (vul in dat geval wel je complete gegevens bij je account in in dit forum. (alleen KPN, dus de moderater, kan die zien).


Goedemiddag @e.dijkstra13, ik begrijp dat je 2 tv-aansluitingen wenst in plaats van 3? Dat kun je zo doorgeven via de contactmogelijkheden hierboven genoemd.