Skip to main content
Ik lees in 1x als klanten een 4K abonnement afsluiten dat het 1 4K ontvanger is en 1 HD ontvanger:



Wat is hier nou precies de reden van?



Maar de tekst over schaarste vind ik dat ie al bij de eerste afbeelding bij stap 1 moet staan. Want dan weet ik pas de reden. Maar de reden komt pas als ik om meerdere ontvangers vraag. Dit zou eventueel gewijzigd kunnen worden.
Veelal hebben mensen, nog steeds, maar 1 4K televisie in huis en de rest is Full HD of HDready.

Dan is het een beetje stom als er 2 4K ontvangers worden gestuurd. Dan kan er 1 beter naar iemand met een 4K tv, toch? Overigens kan de 2de áltijd omgewisseld worden voor een 4K. Vanaf een 3de is het nog uitsluitend HD ontvangers.



Bestel je het 4K pakket met één ontvanger dan krijg je alleen de 4K ontvanger.
Nou @PeterG, ik heb twee 4k tv's. Alleen nog geen 100 Mb/s, maar daar wordt aan gewerkt als ik KPN Netwerk en Fourstack mag geloven. 😉
@Dennis Schreve, de uitleg van Peter klopt inderdaad. We merken (en meten) dat van de twee meegestuurde 4K tv-ontvangers vaak maar één aangesloten wordt óf dat er op één tv-ontvanger gebruik wordt gemaakt van de 4K opties. Daarom is besloten, ook vanwege enige schaarste van de 4K tv-ontvangers, om allereerst één 4K tv-ontvanger mee te sturen. Mocht de klant inderdaad ook de tweede televisie met 4K willen gebruiken kan dat aangegeven worden en is dat zo omgeruild! 😄

Reageer