Skip to main content

Goede morgen, Ik wil switchen naar KPN Hussel 200/mbit. met 4 K televisie decorders. Nu heb ik 2 decoders en wil er graag 2 behouden. Nu kan ik bij een eventuele switch maar 4 decorder bestellen, waarom is dat? zou er toch graag 2 willen hebben? Gr. hoor het graag

*Admin: afgesplitst van een andere vraag

Je kan niet switchen naar Hussel 200 met 2 4k decoders op deze manier, je kan switchen naar Hussel 200 met maximaal 4 TV decoders op jou lijn, raar want volgens mij kunnen er 6 op de lijn, of is dit aantalextra?

Voor 4k moet je bellen en hopen dat de klanten service welwillend is en die moet de optie 4k (2.50 p/m) voor je aanzetten (mits dit kan op je lijn) en dan krijg je 1 4k decoder opgestuurd, dit ivm met een tekort aan de VIP 5202.


 

Voor 4k moet je bellen en hopen dat de klanten service welwillend is en die moet de optie 4k (2.50 p/m) voor je aanzetten (mits dit kan op je lijn) en dan krijg je 1 4k decoder opgestuurd, dit ivm met een tekort aan de VIP 5202.

Het heeft helaas niets met welwillendheid te maken, de optie is ook in de systemen van de klantenservice uitgezet dus ook zij kunnen hier niet in ondersteunen.


 

Voor 4k moet je bellen en hopen dat de klanten service welwillend is en die moet de optie 4k (2.50 p/m) voor je aanzetten (mits dit kan op je lijn) en dan krijg je 1 4k decoder opgestuurd, dit ivm met een tekort aan de VIP 5202.

Het heeft helaas niets met welwillendheid te maken, de optie is ook in de systemen van de klantenservice uitgezet dus ook zij kunnen hier niet in ondersteunen.

Dit moet ik toch even rechtzetten @NHendriks:

Wij hebben in het EK topic het volgende statement:

Ik wil graag het EK in 4K kijken, maar bezit niet de juiste apparatuur. Wat kan ik doen?

Indien je als klant niet de VIP5202 tv-ontvanger (of een ZXV8001) hebt, en toch het EK in 4K wil kijken kun je hiervoor telefonisch contact opnemen met KPN om het 4K pakket (€2,50 per maand) te activeren. Daarmee wordt één vervangende 4K tv-ontvanger uitgeleend. Hiervoor dien je over te stappen naar een KPN Hussel abonnement, omdat het 4K-pakket niet te bestellen is in combinatie met een ouder abonnement. Let op: het kan zijn dat je de huidige (Compleet) voordelen kwijtraakt indien je overstapt naar KPN Hussel.

Belangrijke kanttekening is dat bestaande klanten die al de juiste tv-ontvanger hebben niet het 4K pakket hoeven af te nemen.

Dus @Doornekamp33 geeft de juiste info over het inschakelen van het 4K pakket. 


Ah, die had ik niet meegekregen! Ik had uit eerdere berichtgeving begrepen dat die optie er niet was. Dan mag mijn reactie genegeerd worden 😅