Skip to main content

Op de startpagina van de tv app had ik eerst een overzicht welke films er de komende dagen werden uitgezonden, makkelijk en je hoeft niet door de hele gids te scrollen. (Ik gebruik de app vooral op de tablet)

Nu staat er alleen een overzicht van films die je terug kan kijken. Dus nu via de gids alle zenders nakijken, of ik iets wil kijken / opnemen.

zijn er meer personen die deze verandering gebruiksonvriendelijk vinden? En zou dit terug gedraaid kunnen worden?

mvg Marjo

Helemaal eens, bij mij precies hetzelfde, vooruitkijken welke films komen en die alvast opnemen voor mij de belangrijkste functie van kpn tv app op smartphone. Dit kan nu niet meer, vast een foutje? Graag zsm herstellen KPN!


En weer een andere afstandsbediening na installatie. Pfff. Gekleurde knopje nu weer boven. En het opstartscherm weer anders. Hoe te wijzigen naar tv en kpn aanzetten en dan een kanaal kiezen? Al die opsmuk met splitscreen en info… Via instellingen (bovenaan) niet te wijzigen. Want waar staat dit????


Hoi @POSjors ,

Via deze stappen zou dat moeten lukken:

Zo niet, controleer de box dan op updates.


Box etc is 9 dagen door kpn geïnstalleerd. De stap ná Instellingen is belangrijk: waar wijzig ik het opstartscherm? In Toegankelijkheid, Opties, etc. ? Zoveel mogelijkheden zijn er niet


Dan heb je de update waarschijnlijk nog niet.

Je kunt de update starten via: 

Menu > instellingen (wieltje) > Open algemene instellingen > Apparaatvoorkeuren > Over > Controleren op KPN TV+ app updates 


In de nieuwe update is er een optie om het interactieve startscherm aan of uit te zetten.

Ga hiervoor naar de setup en vervolgens naar de optie startscherm aan of uit.

suc6


Wel jammer dat deze optie nog niet goed werkt icm snel opstarten.

Na een aantal keren een zwart scherm toch maar weer op ECO moeten zetten.

zou toch wel eens prettig zijn als die CEC handshake icm ECO stand voor LG en Sony toestellen eindelijk eens opgelost wordt.

Die work a round die ik hiervoor bedacht heb werkt natuurlijk maar dat is een tijdelijk pleister niet bedoelt om dit structureel als oplossing te zien.

De ECO stand moet een keuze kunnen zijn niet een bugfix om opstart handshake inssues te voorkomen.

Klanten moeten gewoon met een LG of een Sony snel opstarten kunnen gebruiken.

mvg