Skip to main content

goedemiddag,

 

ik ontving een mail met de volgende wijzigingen.

De volgende diensten zijn verwijderd

- Pluspakket

- Gratis Onderling Bellen

ik kan mij absoluut niet herinneren om hier een opdracht voor gegeven te hebben,

kan het zijn dat dit uit het pakket wordt genomen daar dit tot nu toe gratis was?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit is raar @AadHofzicht, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators, dan kunnen ze dit nakijken in het systeem.


Hoi @AadHofzicht, welkom hier. Er kunnen normaliter 2 redenen zijn waarom die voordelen zijn komen te vervallen. Het 06-nummer is opgezegd bij ons, of het 06-nummer is op een ander adres geregistreerd. In dit geval gaat het om een opzegging zie ik. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.


Hallo Paul, als ik het goed begrijp dan vervalt ook het Pluspakket als je een 06 nummer opzegt. zo ja dan is mijn vraag beantwoord.


Hallo Paul, als ik het goed begrijp dan vervalt ook het Pluspakket als je een 06 nummer opzegt. zo ja dan is mijn vraag beantwoord.

Dat klopt. Het Pluspakket had je gratis i.v.m. KPN Compleet, en dat komt te vervallen. Je kunt natuurlijk wel de betaalde versie van het Pluspakket aanvragen via MijnKPN.


Hallo Paul, als ik het goed begrijp dan vervalt ook het Pluspakket als je een 06 nummer opzegt. zo ja dan is mijn vraag beantwoord.

Dat klopt. Het Pluspakket had je gratis i.v.m. KPN Compleet, en dat komt te vervallen. Je kunt natuurlijk wel de betaalde versie van het Pluspakket aanvragen via MijnKPN.

ik heb wel geliked maar vind het natuurlijk niet leuk ;>)