Skip to main content
Ik heb vorige week mijn zenderpakket veranderd. Pluspakket gewijzigd naar Fox Sports. Helaas is dit nog niet aangepast. Wel heb ik de mails ontvangen dat de verandering is doorgevoerd.

Mijn zenderpakket is nog steeds incl pluspakket.
Hoi, aparte situatie.



Zodat de KPN moderator die hier komt je abonnement kan nazien zou je vast je gegevens in je forumprofiel willen invullen. Hiermee geef je toestemming om je status in te zien.

Na invullen formulier onderaan de pagina opslaan gebruiken.
Heb formulier ingevuld
@Kpncomp zou je de TV ontvanger achterop met het schakelaartje uit willen schakelen, en daarna weer aanzetten. Wacht tot ie helemaal is opgestart, kijk daarna nog eens op kanaal 221. Zo zou het niet moeten gaan, maar blijkt dat de systemen van KPN het niet zelf aan te passen.
Goedemorgen @Kpncomp, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!



Ik heb meteen even voor je gekeken, omdat er vanmiddag natuurlijk ook nog gevoetbald wordt. Sinds 1 augustus is het Fox Sports pakket actief. Je zou dus de zenders 221 tot en met 226 moeten kunnen zien. Kan (of kon) je het trouwens alleen via de tv-ontvanger nog niet zien, of ook niet via de iTV website / app?



Is dat nog steeds niet zo? Schakel dan de tv-ontvanger even uit, maak de tv-ontvanger stroomloos en start hem opnieuw op. Dit zou moeten werken!



Ik hoor het graag 🙂
Yes...het is voor elkaar!!!!! Dank je wel voor jullie goede tip!!!!!



Gr. Anita
Yes...het is voor elkaar!!!!! Dank je wel voor jullie goede tip!!!!!



Gr. Anita


Graag gedaan, hoe heb je het nu precies gedaan? Gewoon de tv ontvanger opnieuw opgestart? 😉
Ja...opnieuw opgestart!!

Reageer