Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik wil graag even voor de zekerheid het volgende checken;

Blijft de looptijd van mijn abonnement ongewijzigd wanneer ik het tv pakket opzeg?

De situatie is nu zo dat ik mijn abonnement maandelijks kan opzeggen. Dit wil ik graag zo houden omdat binnen nu en 6 maanden wij over gaan naar glasvezel en hierbij een contract moesten afsluiten bij een andere provider. 

Aangezien wij het tv pakket niet gebruiken wil ik deze vast opzeggen om kosten te besparen.

Ik heb het volgende gevonden in een post welke ging over internetsnelheid maar check het toch graag even voor de zekerheid;

Een wijziging van de inhoud heeft geen gevolgen voor de einddatum van jouw contract. Ook als je TV erbij neemt, wijzigt de einddatum niet. 

Alvast bedankt!

 

Hallo @Tixtreme 

 

Aangezien je kpnhussel als tag gebruikt ga ik er vanuit dat je dat ook hebt.

Bij een hussel pakket kan je het TV pakket er inderdaad zonder gevolgen afhalen, er veranderd dan niets aan de looptijd van je abonnement.


Welk abonnement heeft u nu? Als u Hussel heeft, en u zet tv uit, dan blijft de looptijd gelijk.

Als u een ouder abonnement heeft, dan is tv een vast onderdeel wat niet verwijderd kan worden. In dat geval zult u het abonnement om moeten zetten naar Hussel. En daar lees ik wisselende verhalen over. Sommigen krijgen toch een nieuw jaarcontract lijkt het.


Bedankt voor de reacties. Ik heb inderdaad Hussel en vandaag ook mijn tv pakket opgezegd.

Bedankt voor de hulp.