Skip to main content
Kan ik een 3e ontvanger aansluiten, bij mijn huidige abonnement?

Krijg melding dat ik al 2 heb, maar wil graag mijn 3e ook aansluiten



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Goede avond wel kom op het forum Eryanjoyb. Dat ligt aan u bandbreedte. Als dat voldoende is kunt u voor 5€ per maand een exstra bestellen. U kunt toch ook bellen kpn 0800 0402 gratis 24/7 dag dan komt het zeker goed 👍😉
Via MijnKPN kun je ontvangers bijbestellen. Daar wordt rekening gehouden met de beschikbare bandbreedte. Daardoor kan het voorkomen dat je geen 3de ITV ontvanger kunt betstellen. Je kunt dan overwegen om als 3de een digitenne-ontvanger erbij te nemen. Kan ook via MijnKPN.
Hallo @Eryanjoyb Cornelis en Peter leggen al precies uit hoe het zit. Het is mogelijk als je voldoende bandbreedte hebt. Mocht dat nu niet zo zijn, dan zou je wellicht nog kunnen kijken naar Digitenne. Ik denk graag met je mee, maar daar heb ik wel wat gegevens voor nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Dank je wel voor de reacties, ik heb een abonnement en 2kastjes, maar een vriend van mij had een kastje over en compleet

maar bij mijn abonnement kan dat waarschijnlijk niet

kabels en alles is verder in orde
Hallo @Eryanjoyb Nee, het is inderdaad niet mogelijk om een willekeurig kastje aan te sluiten. Het moet wel echt via ons geleverd worden. Daarbij: of het kan hangt dus af van de beschikbare bandbreedte op jouw adres. Als je wilt dat ik het voor je nakijk, vul dan je gegevens even in. 🙂
Als die vriend het kastje over heeft dan is het alsnog niet de bedoeling dat iemand kastjes maar bij anderen neerzet. Deze worden door KPN verstrekt in bruikleen (max. 2 bij de meeste abo's) danwel extra huur € 5. Deze kan je ook niet op je eigen abo gaan gebruiken.



Wil je zelf een extra kastje dan kan je dat bijhuren via MijnKPN. Dat kost € 5 per maand (wat je ook zou gaan betalen als je een 'vreemd' kastje gaat gebruiken alleen heb je dan de service niet).



Dus vraag officiëel een extra kastje aan. (afh. v.d. bandbreedte op je aansluiting)
Dank je wel, het zou waarschijnlijk aan de bandbreedte liggen

digitenne had ik al, maar is geen optie omdat mijn dochter daar geen Netflix op kan kijken 😉

bedankt voor de reacties maar ik kom er verder wel uit👍🏼
Het kan ook anders:

Koop voor je dochter een Apple TV. Da's een kleine settopbox die werkt via wifi en met hdmi op de tv. Zit Netflix app op.



Nog een mogelijkheid is een Chromecast stick in de hdmi v.d. TV. Ze kan dan Netflix naar haar TV streamen via haar smartphone 😉
Dank je voor het meedenken, ik heb idd een chromecast stick in HDMI gedaan. Dat werkt prima

maar had zo’n kastje van mijn vriend, dus dacht eigenlijk dat dat kon, en zij dan ook gelijk alle tv kon kijken

maar kan altijd nog zo’n kastje bij bestellen, als dat kan met mijn breedbandte

Reageer