Skip to main content

Ik heb vandaag een e-mail gekregen over de TV+ box. Na de proefperiode wil ik dit graag houden. Dat zou moeten kunnen door op de knop "Ik wil hem houden" te drukken, staat in het mailtje. Maar dat lukt dus zo niet. De klantenservice geeft aan dit hier te melden. 

Hopelijk kan het dan alsnog geregeld worden.

Hier idem.

Wanneer ik in mijn persoonlijke omgeving wat probeer, kan ik ook geen optie vinden voor een aanpassing waarbij ik de twee bestaande ontvangers wil vervangen door een nieuwe tv+ box.

De huidige TV+ box blijf ik dan uiteraard gebruiken.

 

Gezien het feit dat ik (tot nu toe dan) ook geen optie vind, zal men toch aan de telefoon een aanbieding moeten geven.

Snap ook niet waarom ze die niet direct bij de mail kunnen  toevoegen. Dan kun je eenvoudig vergelijken en besluit nemen tot wel/niet behouden tv+ ontvanger.

 

Heb trouwens nog wel contract tot 17-10-2023, maar zal vast wel mogelijk zijn om deze open te breken en dan nieuw contract voor een jaar aan te gaan (ingaande ergens eind van deze maand (?).

 

Donald

 

 


Hoi @Mandy.vd.Aa en @groen_duiven. Wanneer je op het linkje “Naar de shop” klikt in het mailtje, daarna kiest voor “Al internet? Bekijk de mogelijkheden” en inlogt met je KPN ID kom je uit in de verlengshop. Via deze weg krijg je de mogelijkheid om alle huidige TV-ontvangers in huis om te ruilen voor TV+ ontvangers. Dit kan alleen wanneer je niet in een lopend contract zit. Wanneer dit niet werkt kan je bellen met onze klantenservice (0800 0402) om jouw abonnement te verlengen incl TV+.


@Vikash Ik heb nog een contract tot ergens in oktober, dus dan gaat deze optie ook niet op. Vind dat triwens wel jammer, maar daar kun jij ook niets aan doen.

Ik stuur de ontvanger wel terug en kijk in oktober wel voor een contractverlenging.

Is die me niet interessant genoeg, dan stilzwijgend verlengen en kijken hoe snel je concullega's zijn met de aanleg van het glasvezel in Duiven. Een deel is de afgelopen maanden al gegraven en ze lopen de deur nog steeds plat voor contracten…..

 

Donald


Bij mobiel kun je 120 dagen voor einde contract verlengen. Zou dat bij vast ook niet kunnen als je belt naar 0800-0402 ? Ik zou het in ieder geval proberen.


@groen_duiven Inderdaad jammer dat je op dit moment nog ik contract zit en daarom niet kan verlengen naar TV+. 


@Vikash Ik heb net gebeld met klantenservice en aangegeven dat ik de TV+ ontvanger wilde behouden. En dat ik dan ook een tweede ontvanger wil en dat ik de twee “oude” ontvangers terug wil sturen.

Dat was geen probleem, het contract kon gewoon verlengd worden en ga dan een nieuw jaarcontract aan wat direct ingaat (ik heb niets gemeld over het feit dat huidige contract nog loopt tot 17-10-2023).

De maandprijs gaat hierbij van € 69,78 naar € 62,00. (Hier zit de € 6,99 korting al in verwerkt voor het gratis pluspakket ivm combinatie met mobiel)

Inmiddels de e-mails met contracten/info binnen, het nieuwe contract gaat in op 18-08-2023.

Dus het is wel mogelijk om bij een nog lopend contract de ontvanger te behouden, mits je contract openbreekt/verlengd.

Donald Groen