Skip to main content

Wij willen ivm verbouwing en het wegwerken van draden nieuwe tv ontvangers. Ik heb begrepen dat er zijn die met bluetooth werken. Kan dat?

Soms wel soms niet.

Dit zijn de eisen voor die nieuwe ontvangers:

 Je moet Hussel 100mbps of hoger hebben.

Je moet 2,50 per maand betalen.(per ontvanger)

Je moet minimaal 100mbps hebben.

Je tv moet HDMI hebben.

 


Ik ga het even uitzoeken. Bedankt voor je antwoord


Hallo @Tries1975 en @martijn197108 

Je moet minimaal 100mbps hebben.

Je lijnsnelheid naar huis moet 100Mbit/s aan kunnen, zelf hoef je die hoge snelheid niet te hebben.

 


Bestaande klant:

Over naar Hussel met het 4k zenderpakket. Kan alleen bij lijn van 100 Mb/s of meer. (abonnement kan een 50 Mb/s abo zijn)

Het 4k zenderpakket à  € 2,50 kan na 6 maanden stopgezet. De ontvangers houd je dan.

Martijn 197108 schrijft: Je moet 2,50 per maand betalen.(per ontvanger)

Niet helemaal juist.

Per extra ontvanger betaal je gewoon € 5 per maand. Op het hele pakket betaal je € 2,50 per maand meer ivm 4k pakket.


Wij hebben een alles  in 1 standaard pakket

 


Wij hebben een alles  in 1 standaard pakket

 

Daarin kan je geen ontvangers met BT krijgen. Hoe wel is al aangegeven.

En alleen als de lijn 100 Mb/s of meer kan leveren. Anders houd je alsnog je huidige ontvangers.


Bedankt Peter


Hoi @Tries1975 . Kun je uit de voeten met al deze informatie? Mocht je mijn hulp nodig hebben, laat het weten.


Hoi @Tries1975 . Kun je uit de voeten met al deze informatie? Mocht je mijn hulp nodig hebben, laat het weten.

Ja ik snap het het kan bij ons helaas niet, omdat we een oud pakket hebben. 

Als ik het aanpas ben ik veel kwijt en als ik dat  weer erbij wil. Kost het me aanzienlijk veel meer iedere maand. Om een paar draadjes uit het zicht te hebben.

Maar als je een voorstel voor me hebt dan hoor ik het graag.

Mvg Patricia


Je raakt gratis ESPN kwijt. Als je daar gebruik van maakt ga je bij Hussel behoorlijk meer betalen. Andere opties zoals bijvoorbeeld Spotify, TV en telefonie zitten bij uw huidige abonnement in de pakketprijs inbegrepen. Bij Hussel betaal je hier apart voor. Maar het totaabedrag is niet of nauwelijks hoger.


Dus als ik het goed begrijp moet ik het 4K pakket nemen en krijg ik dan een ontvanger met Bluetooth afstandsbediening? Ik wil graag 1 van mijn ontvangers namelijk omruilen voor een Bluetooth versie ivm wegwerken in een kastje. 


@JohnnyQ81 Mits dat pakket op jouw adres beschikbaar is. Heb je koper of glasvezel?


Ik heb inderdaad glasvezel en een 100 mbit abonnement. 


OK helder allemaal. Maar ik zie die 4K optie nergens bij het aanpassen van mijn abonnement. Het is alleen mogelijk bij een nieuw abonnement lijkt het wel. Of kan een KPN medewerker dit aanpassen en moet ik er dus voor bellen? 


@JohnnyQ81 u heeft al wel een Hussel abonnement? 


Yep. Dat heb ik sinds kort. Bij overstappen ook geen 4K mogelijkheid gezien…


Yep. Dat heb ik sinds kort. Bij overstappen ook geen 4K mogelijkheid gezien…

Dan bellen morgen naar KPN, nummer: 0800-0402.Â