Skip to main content
Beantwoord

Wil mijn abonnement verlagen

  • March 26, 2020
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Kan ik mijn abb verlagen? Het uitgebreide zenderpakket wordt te weinig gebruikt en de mnd kosten worden te hoog. Gr Linda 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Lindajollie,

Welkom op het forum! Je kan in MijnKPN ten aller tijde zien wat je afneemt en je kan dit ook zelf aan passen. Let wel op dat nieuwe toevoegingen na een maand pas op te zeggen zijn. 
Het zenderpakket kan na een maand dagelijks worden stopgezet, de teveel in rekening gebrachte kosten worden op de volgende factuur in mindering gebracht. 

Lukt dit niet zelf? Vul dan je forumprofiel aan met je gegevens (Niet in dit topic) dan regelt een medewerker hier je wijziging. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • March 26, 2020

Hallo @Lindajollie,

Welkom op het forum! Je kan in MijnKPN ten aller tijde zien wat je afneemt en je kan dit ook zelf aan passen. Let wel op dat nieuwe toevoegingen na een maand pas op te zeggen zijn. 
Het zenderpakket kan na een maand dagelijks worden stopgezet, de teveel in rekening gebrachte kosten worden op de volgende factuur in mindering gebracht. 

Lukt dit niet zelf? Vul dan je forumprofiel aan met je gegevens (Niet in dit topic) dan regelt een medewerker hier je wijziging. 


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Lindajollie,

Is het inmiddels gelukt om het pakket uit te zetten? Laat nog even wat weten, dan kunnen we je eventueel verder helpen.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 29, 2020

Goedemiddag @Lindajollie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op verschillende momenten kan je jouw abonnement verlagen. Zit je niet meer aan een jaarcontract vast? Dan kan je voor een ander, lager, pakket kiezen. Daarnaast heb je de optie om zenderpakket uit te zetten, indien die betaald aan staan. Dat wordt hierboven ook genoemd!

Heb je hier nog vragen over? Dan help ik je graag verder!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 5, 2020

@Lindajollie, ik heb geen reactie meer gehad dus ik ga er vanuit dat je jouw antwoord hebt gevonden! Zo niet, dan zien we je graag terug op het Forum :wink: