Skip to main content

Mijn probleem is, dat mijn interactieve ontvanger op willekeurige tijden “ineens” update en herstart. Zit je midden in een film op Netflix, dan is het lastig en verdomde irritant, en kun je na de herstart de rest opzoeken en kijken, bekijk je echter iets nadat je een programma gepauzeerd hebt, dan kun je helemaal weer opnieuw beginnen, omdat commerciële zenders niet toestaan om door te spoelen. Nee, ik zet mijn ontvanger niet uit avonds, ja mijn internet is hé-le-maal toppie joppie snel, zonder haperingen, de ontvanger is een half jaar geleden vervangen en het modem is onlangs vernieuwd. Zijn er meer mensen met deze problemen en heeft iemand een oplossing,  want ik ben dr zo langzamerhand behoorlijk klaar mee… verder super tevreden met KPN hoor!

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Anna-elz welkom terug!  Dat is niet fijn kijken kan ik me voorstellen. Zou je eens volgens stap 2 op deze pagina je software kunnen verwijderen én je ontvanger terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen?
Je zult hierna Netflix wel opnieuw in moeten loggen maar wat je beschrijft klinkt als een foutje in de software ergens. Deze resets zouden dat moeten verhelpen! 


Zal t proberen!


Heeft het een gunstig effect gehad?