Skip to main content

Hoi, ik ben al vele jaren klant bij jullie maar mijn televisie receivers zijn eigenlijk nog nooit vervangen. Gebeurt dit nog eens een keertje? Ook vroeg ik me af hoe ik 4k tv kan krijgen?

Goedemorgen beste Riezebos78 een 4k tv moet u zelf koopen. maar een 4k decoder kunt u nemen om een hussel abonnement te nemen en daar een 4k abonnement nemen. dan kunt u een 5202.4k decoder krijgen. mits de snelheid op u adres voldoende is. 🙂👍


Welkom bij ons op het forum @Riezebos78. Zoals cornelis al noemt is 4K alleen mogelijk met het 4K pakket, dat is een extra zenderpakket.

Wat betreft jouw tv-ontvangers, als ze nog goed werken hoeven ze niet vervangen te worden. Welk type heb je precies? Als het nog Motorola's zijn kan je deze zelf laten vervangen: Apparatuur controleren en omruilen.


Dank jullie voor jullie antwoorden.

 

Ik heb een Arcardyan HMB2260 en een Arris VIP2952.

Ik zag op de Arcardyan dat deze in 2005 geproduceerd is!?


Dank jullie voor jullie antwoorden.

 

Ik heb een Arcardyan HMB2260 en een Arris VIP2952.

Ik zag op de Arcardyan dat deze in 2005 geproduceerd is!?

Hallo @Riezebos78,

Deze ontvangers voldoen nog en zijn nog volledig in ondersteuning. Het lijkt mij dat je 2015 bedoeld? De datum op de ontvanger verteld enkel wanneer deze in productie is geweest.  Er zijn bijvoorbeeld ook exact dezelfde ontvangers uitgeleverd met latere datums. 

Als je 4K ontvangers van het type Arris VIP5202 wilt ontvangen, kun je kiezen voor het 4K pakket en heeft een meerprijs (afhankelijk van je pakket).