Skip to main content

Iedereen die een probleem heeft met witte/digitale ruis op de philips tv met de 4k tv ontvanger bij het aanzetten van je tv..

Menu>Instellingen>Beeldscherm>Best mogelijke kwaliteit> SD>Bewaar Instellingen.

Even een tip ga naar het menu van je ontvanger en ga naar instellingen dan naar beeldscherm en dan naar best mogelijke kwaliteit op deze tv ontvanger en zet deze op sd…. 

en dan is het probleem verholpen!

en als er een update is kan je het wel weer terug zetten..

Ik hoop dat kpn snel komt met deze update/oplossing!!

Succes ermee

Ik heb hier inderdaad ook last van. Maar even kijken of dit werkt.


Hoi Les,

Ik heb er al diversen vrienden mee geholpen… dus ik ga ervan uit dat het bij jou ook werkt!!

Ik lees het graag als het gelukt is en ook als het niet lukt natuurlijk!

Succes ermee!


Iedereen die een probleem heeft met witte/digitale ruis op de philips tv met de 4k tv ontvanger bij het aanzetten van je tv..

Menu>Instellingen>Beeldscherm>Best mogelijke kwaliteit> SD>Bewaar en sluit.

Even een tip ga naar het menu van je ontvanger en ga naar instellingen dan naar beeldscherm en dan naar best mogelijke kwaliteit op deze tv ontvanger en zet deze op sd…. 

en dan is het probleem verholpen!

en als er een update is kan je het wel weer terug zetten..

Ik hoop dat kpn snel komt met deze update/oplossing!!

Succes ermee

 


Maar dan kijk je toch SD kwaliteit i.p.v. HD of 4K?

Heb je wel een 4K HDMI kabel tussen de 4K KPN ontvanger en TV?  Dus minimaal een HDMI 2.0 kabel.

Staat start de Philips TV wel op in het HDMI kanaal van de decoder? 

En is de KPN decoder wel met een goede UTP kabel met de experiabox verbonden? 


Hoi Joop,

Dit is ook tijdelijk een oplossing, beter dan iedere keer de hdmi eruit halen en weer er in doen...maar ik denk dat je niet alles heb gelezen waar het eigenlijk over gaat … ik heb het met een kpn medewerker besproken… en echt het is gewoon nog heel scherp beeld! 

En ze komen met een update, maar ze weten nog niet wanneer.


Hallo @Harryvg! Welkom terug op ons KPN Forum. Wat super dat je dit met ons deelt. Dankjewel! Hopelijk zijn hier vele klanten mee geholpen. :trophy:


Hallo @Harryvg! Welkom terug op ons KPN Forum. Wat super dat je dit met ons deelt. Dankjewel! Hopelijk zijn hier vele klanten mee geholpen. :trophy:

Hallo Lisa, 

Graag gedaan, is een kleine moeite en voor veel mensen een ergenis minder!

En ik zie geen beeld verlies, het is net zo duidelijk als HD… En weet je Lisa, de mensen met een Philips tv hebben er soms last van.. een vriend van mij heeft 3 Philips tv's en ook 3 4K ontvangers, en bij 2 Philips tv's geen problemen. En bij 1 wel als je de 4 k ontvanger aansluit dan is alles goed zet je de tv uit en weer aan, dan krijg je witte/digitale sneeuw. En een kruis controle gedaan dus de ene 4K ontvanger bij een andere tv geprobeerd geen problemen. Alleen maar op 1 Philips tv! En echt van alles geprobeerd geen resultaat. En ik bedacht me een 1 keer misschien SD proberen. En op het forum kpn, las ik iets over een update daar wachten we dan maar op .. maar de personen waar ik het heb ingesteld zo, vinden het zo ook goed.. en goed is goed!! En geen slijtage aan de HDMI aansluitingen!

Groetjes Harry:hugging:


Hoi Les,

Ik heb er al diversen vrienden mee geholpen… dus ik ga ervan uit dat het bij jou ook werkt!!

Ik lees het graag als het gelukt is en ook als het niet lukt natuurlijk!

Succes ermee!

Goedenavond Les,

Had je het nog zo ingesteld en werkt het nu wel??

 

Groetjes Harry


Reageer