Skip to main content

Beste Maja,

Ik ervaar exact hetzelfde probleem. Alle suggesties heb ik inmiddels ook geprobeerd maar zonder resultaat. Komt dit probleem meer voor en is er een oplossing voor?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste @MikeV, welkom! Ontzettend vervelend dit. Ik wil toch even doornemen wat je geprobeerd hebt, zodat we zeker weten dat we niets missen. Je hebt een andere HDMI-poort gekozen? En ook een andere HDMI-kabel? Heb je de mogelijkheid om een kruistest te doen met een andere ontvanger en/of andere televisie? Merk je dan ook dezelfde problemen? Ook ben ik benieuwd of je op de tv-ontvanger al eens via de instellingen de software hebt verwijderd en opnieuw geïnstalleerd hebt. 

 

Wil je naast het beantwoorden van deze vragen ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je meerdere ontvangers hebt, dan ook graag het serienummer (onderop de ontvanger) vermelden onder ‘persoonlijke opmerkingen'. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?


Goedemorgen,

alle dingen die je beschrijft heb ik idd uitgeprobeerd. Bij de kruistest kwam ik er achter dat mijn andere tv geen problemen geeft. Zal dus vermoedelijk wel aan mijn tv gelegen hebben. Heb nu de nieuwe ontvanger op mijn oudere andere tv gedaan en ontvangers gewisseld. Oorzaak niet gevonden maar probleem wel opgelost.

 

Bedankt voor je reply.


Slim! Top dat je het nog even liet weten 🙂.