Skip to main content
Beantwoord

Witte stroomadapter voor KPN tv-ontvanger gezocht

• July 30, 2023
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Waar kan ik een witte stroomadapter voor mijn KPN tv-ontvanger bestellen? (mooier ivm witte muur) 😌 

Beste antwoord door Noordzee

Ik weet niet of je dat kan bestellen bij Kpn, je kan het wel kopen.

Overal kan je een witte adapter kopen voor ongeveer  12 euro ,op je adapter staan wat gegevens in volt die moet je overnemen ,met deze gegevens kan je een nieuwe aanschaffen. let ook op de juiste aansluiting/ plug.

Zoekterm: 12 volt witte adapter

Ja, dat was precies waar ik net op zocht. 
@JessicaP :

Ik vond deze voor jou: 

https://www.allekabels.nl/ac-dc-adapter/7207/1307606/acdc-adapter.html?mc=1&gbraid=0AAAAAD_j8RflVEnTlJeDHNBJbnht9_qdY&gclid=CjwKCAjwlJimBhAsEiwA1hrp5r1_8RmSfLtr358dPleYM_2W2z2hAPOQn6fcFL-pmlNIfAHOK0QHcxoCPlsQAvD_BwE

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• July 30, 2023

Nergens

• July 30, 2023

Overal kan je een witte adapter kopen voor ongeveer  12 euro ,op je adapter staan wat gegevens in volt die moet je overnemen ,met deze gegevens kan je een nieuwe aanschaffen. let ook op de juiste aansluiting/ plug.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 30, 2023

Ja, dat was precies waar ik net op zocht. 
@JessicaP :

Ik vond deze voor jou: 

https://www.allekabels.nl/ac-dc-adapter/7207/1307606/acdc-adapter.html?mc=1&gbraid=0AAAAAD_j8RflVEnTlJeDHNBJbnht9_qdY&gclid=CjwKCAjwlJimBhAsEiwA1hrp5r1_8RmSfLtr358dPleYM_2W2z2hAPOQn6fcFL-pmlNIfAHOK0QHcxoCPlsQAvD_BwE

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 3, 2023

Dank voor jullie reacties, top 👍