Skip to main content

Ik ben benieuwd of het WK voetbal in Qatar ook weer uitgezonden gaat worden in 4k HDR. Weet iemand daar het antwoord op? 

Ik kijk sowieso altijd al alleen wedstrijden van het NL elftal met EK's en WK's. Dat zal nu niet anders zijn. De rest blijft lekker buiten beeld hier. Zeker nu.


Blijkbaar heeft de NPO, als ik dit artikel (klik) mag geloven, een overeenkomst met de providers afgesloten om het WK in 1080P50 met HDR aan te bieden. Dat is hetzelfde formaat als de ESPN UHD zender.


Dat mag jij geloven hoor @wjb De brochure met technische specificaties ligt hier voor mij op kantoor. 😁


Blijkbaar heeft de NPO, als ik dit artikel (klik) mag geloven, een overeenkomst met de providers afgesloten om het WK in 1080P50 met HDR aan te bieden. Dat is hetzelfde formaat als de ESPN UHD zender.

 

Daar ga ik zeker geen 4K abonnement voor afnemen à € 2,50 per maand voor minimaal 6 maanden.

Wij kijken zo wie zo alle wedstrijden van Nederland (althans ik, mijn vrouw kijkt meestal wel mee) en wedstrijden waarvan we denken dat ze leuk / mooi zijn.

 

Boycotten door niet te kijken, is in mijn ogen zinloos. (helaas). 

Hopelijk leert de FIFA er wel van voor de toekomst (al ben ik bang van niet). 


Bah, bah en nog eens bah. Volledig boycotten, dat feest van totale ontkenning van mensenrechten en van  moderne slavernij. 


Bah, bah en nog eens bah. Volledig boycotten, dat feest van totale ontkenning van mensenrechten en van  moderne slavernij. 

Ik hoop dat heeeel veeeel Nederlanders (Europeanen/wereldburgers) er zo over denken.


Maar laten we eerlijk zijn. Klagen we ook over China (Oeigoeren) of de kledingindustrie? Zo zijn er heel veel zaken waarin je als individu iets zou moeten aanpassen. Wat is de juiste weg?


Maar laten we eerlijk zijn. Klagen we ook over China (Oeigoeren) of de kledingindustrie? Zo zijn er heel veel zaken waarin je als individu iets zou moeten aanpassen. Wat is de juiste weg?

Precies dit, dan kunnen we nog veel meer boycotten.

En even verder door trekken moeten sommigen dan maar van provider wisselen?

https://www.overons.kpn/nl/kpn-voor-nederland/midden-in-de-samenleving/voetbal

On topic ik ga er vanuit dat alle KPN klanten met de Vip5202 of de andere uhd ontvanger dit kanaal mogen zien ook zonder het aanvinken van 4K. 


Maar laten we eerlijk zijn. Klagen we ook over China (Oeigoeren) of de kledingindustrie? Zo zijn er heel veel zaken waarin je als individu iets zou moeten aanpassen. Wat is de juiste weg?

Ha die @Jeroen Ruiter en anderen,

De juiste weg, is de weg die je in overeenstemming kunt brengen met jou eigen gevoel over de waarde van het leven. En de waarde van het denkvermogen wat een ieder heeft.

En inderdaad kun je de wereld niet redden van de idioten die er in rondhuppelen.
Echter, niet meehuppelen is ook een mogelijkheid.
En neem van mij aan, dat mijn kleren ontzettend lang meegaan, ik ben absoluut mode ongevoelig.

Ik doneer naar de mogelijkheden die ik heb met mijn inkomen.
En op bescheiden wijze probeer ik goed te doen.
Niet door te bidden of te hopen dat het morgen beter gaat.

Ik draag bij, naar mijn vermogen. Met mijn waarde en normen.
Voor de wereld die ik aan mijn kinderen, en andere laat na mijn verscheiden.


KPN gaat het WK in HDR uitzenden via kanaal 690 en vis de Smart TV App.

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-wk-voetbal-in-uhd-via-decoder-en-smart-tv-app/


Hmm. Via de app. Dat zou leuk zijn, heb namelijk 2952. Maar ook de app in de 4k televisie. 🙂 


Hi allen, hier lees je alles over het WK 2022 dat je straks in UHD kan kijken bij KPN:

 


Hoi Allemaal, 

Ik wens jullie allemaal veel kijkgenot.
Veel doelpunten natuurlijk, en beleef het in goede sfeer en gezelligheid.
Ik doe niet mee, maar dat wisten jullie al.

WK-ambassadeur Qatar: 'Homo's zijn geestesziek, vrouwen zijn snoepgoed'

WK-ambassadeur Qatar: 'Homo's zijn geestesziek, vrouwen zijn snoepgoed'

BRON:https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1053797/wk-ambassadeur-qatar-homo-s-zijn-geestesziek-vrouwen-zijn-snoepgoed.html

 


Helemaal eens.

 


Er is veel over te zeggen maar toen Max daar rondjes reed hoorde je er niemand over. En het land is echt niet ineens veranderd.


Hoi @joop2011 

Er zijn races die ik oversla.
En dit is er eentje van. Die andere kun je wel raden.
Het erover hebben helpt niet, er zijn altijd wel Drogredenen aan te voeren om alles te rechtvaardigen.
Niet meehuppelen met de meute, daar ben ik altijd goed in geweest. 


Er is veel over te zeggen maar toen Max daar rondjes reed hoorde je er niemand over. En het land is echt niet ineens veranderd.

Klopt, maar het is mijns inziens echt onacceptabel dat wij omwille van het geld (want alles draait om geld bij de FIFA) maar even een oogje dicht moeten knijpen t.a.v. mensenrechten en onderdrukking.

Sorry hoor, maar dit gaat alle perken te buiten en ik hoop dat velen met mij inzien dat het echt tijd is om een duidelijk signaal te laten horen.

Ik heb makkelijk praten want ik zal, als enorme voetbalhater, sowieso al geen voetbal kijken maar mensen, wordt wakker, dit is toch echt ontoelaatbaar.


Er zijn races die ik oversla.
En dit is er eentje van. Die andere kun je wel raden.

Dat is dan een heel lijstje mbt mensenrechten, @genetic 

Bahrein, Saudi Arabië, Azerbeidjan, Abu Dhabi.


Hoi @PeterG 

Er zijn heel wat dingen meer, die ik niet kijk.
Weet je Peter, jezelf Verloochenen en je eigen gevoel dwarszitten.
Dat is iets waaraan ik mij niet blootstel.

Ik wil elke morgen kunnen knipogen tegen mijn spiegelbeeld, als ik kijk of mijn haar goed zit.
😁


Er is een topic voor gemaakt, zie hier.

 

Dit topic gaat over WK kijken in 4K😉


Er is een topic voor gemaakt, zie hier.

 

Dit topic gaat over WK kijken in 4K😉

Precies. Wat een gezeur zeg. Als je niet kijkt, prima. Maar als een ander wel wil kijken, toch ook prima. Dit soort irritante berichten als hier boven helpt niet 🤦🏼‍♂️


 Als je niet kijkt, prima. Maar als een ander wel wil kijken, toch ook prima.

En met deze woorden sluit ik dit topic voor verdere reacties.

Het WK gaan we uitzenden in UHD en meningen over het wel of niet kijken naar het WK (waarom wel/ niet) kunnen gedeeld worden in het topic Oproep: Boycot het WK in Qatar.