Skip to main content

Beste mensen,

Het is te gek voor woorden hoe men nu in deze maatschappij de mensen met reclames overvalt. Dit alleen om hun producten te verkopen. Via de tv uitzendingen is het nog erger omdat als men naar een film kijkt van anderhalf uur men verplicht is om naar een half uur reclames te kijken die als het ware in je hoofd geprent wordt. Zeg maar dat alle mensen op deze manier gehypnotiseerd worden, wat eigenlijk voor de wet verboden is om via deze weg producten aan mensen op te dringen. Wat nog erger is, dat je ook nog voor die tijd dat de reclame op tv is je ook nog de stroom moet betalen en de verloren tijd. Je ziet het HOE MEER GELD JE HEBT, HOE MEER MACHT. Kijk maar naar Shell die oerwouden vernietigd om meer palmolie te produceren. Het zijn wel de longen van de wereld waarin we leven.  Daarom wil ik graag dat KPN nu eens niet meedoet aan al die macht spelletjes. Want meer is het niet. STOP MET DE RECLAMES. Wij willen dat niet en het kost ons tijd en geld. Begrepen.

Hallo @JL53 , dat door mogen spoelen van reclames of niet mogen is ook een rechtenkwestie en dan heeft KPN zich ook aan de regels te houden.

 

 

Helemaal mee eens.

Torrentsites moet van de rechter.

Dan moet @JL53  bij Brein zijn om te klagen.

Geld ook voor de reclames, ook dan moet je bij Brein zijn.

En Brein is expert in het uitdelen van boetes en daar zit KPN echt niet op te wachten.


Voor dit soort discussies ga ik wel naar het Praathuis in Volendam. Ik vind het forum hier niet geschikt voor, althans dat is mijn mening😉