Skip to main content

Als afnemer van meerdere diensten ontvang ik combi-voordeel, wat i.c. bestaat uit een gratis Pluspakket, dat is toegevoegd bij iTV van KPN.
Ik vraag mij af, of het stopzetten van dit Pluspakket resulteert in lagere maandelijkse kosten. 

Hallo @docent 

 

Nee, het is immers gratis, je kan het niet eens uitzetten dacht ik.
Ook al zou je het wel uit kunnen zetten, de kosten blijven dan gelijk.


Ligt zo wie zo aan het soort abonnement.

Maar gratis is gratis.😉 (zonder extra kosten).

 

Bij Hussel en KPN tv+, als je 1 van deze hebt en ook mobiel van KPN.

Dan heb je het pluspakket gratis en kan je het ook niet uitzetten.

Zelfs als dat wel zou kunnen, € 0,-- - € 0,-- = € 0,--

 

Je schrijft zelf al dat je het gratis hebt.

Dus ook dan geld: € 0,-- - € 0,-- = € 0,--

 

Er veranderd dus niets. 


@GeSp 

Je bent mij net voor.😉😊😊


Als afnemer van meerdere diensten ontvang ik combi-voordeel, wat i.c. bestaat uit een gratis Pluspakket, dat is toegevoegd bij iTV van KPN.
Ik vraag mij af, of het stopzetten van dit Pluspakket resulteert in lagere maandelijkse kosten. 

Als het pluspakket u geen meerwaarde biedt en u geen andere diensten afneemt waar de Entertainment korting voor wordt gebruikt kunt u eens bij de andere mobiele telefonie aanbieders op het KPN netwerk kijken. Mij leverde dit genoeg voordeel op. Meer dan de €5,00 entertainment korting.

Het pluspakket uitzetten levert geen financieel voordeel op of u moet nog een oud Hussel abonnement hebben dan kan het een paar euro schelen. ( € 1,99 uit mijn hoofd)


@all: dank voor alle reacties - helder!


@docent Het pluspakket schijnt niet gratis te zijn maar 6,99 mnd zie link:

Kijk heel veel films en series met het Pluspakket | KPN

Meestal in combi met tel gratis.

maar toch niet gratis schijnbaar.

mvg

 


@Thijs1963 

Ga nou niet onnodig verwarring scheppen. docent heeft ook een mobiel abonnement bij kpn waardoor het pluspakket helemaal hartstikke gratis is. En zelfs niet uit het abonnement kan.

En iets wat gratis is weghalen scheelt natuurlijk sowieso niks.


@Thijs1963

Ga nou niet onnodig verwarring scheppen. docent heeft ook een mobiel abonnement bij kpn waardoor het pluspakket helemaal hartstikke gratis is. En zelfs niet uit het abonnement kan.

En iets wat gratis is weghalen scheelt natuurlijk sowieso niks.

 

Helemaal met je eens.😉