Skip to main content
Vraag

Wordt TV+ Box vervangen of moet ik alles gaan opzeggen?

• December 31, 2024
  • 30 reacties
  • 893 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • April 12, 2025

Alle problemen die er waren, zijn gelukkig (volgens mijn bevindingen)verledentijd..!
De “toekomstige” nieuwe soundbox is al bij andere providers (hopelijk voldoende)uitgetest..

Bij KPN is het netwerk altijd anders dan bij de concurent, maar systeemtechnisch werkt alles naar behoren..

TV+ werkt nu ook 100% goed..

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 12, 2025

Precies, en soundbar heb ik al…

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 13, 2025

Alle problemen die er waren, zijn gelukkig (volgens mijn bevindingen)verledentijd..!

Je “volgens mijn bevindingen” is daar wel belangrijk. Want bijvoorbeeld de ondertiteling is nog steeds prut. En daar wordt helaas niks aan gedaan. Maar ik vermoed dat bij de nieuwe Android-ontvanger dezelfde code gebruikt zal worden, met hetzelfde slechte resultaat, dus daarvoor geen reden om de nieuwe ontvanger te willen.

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 24, 2025

Iemand al ervaring met de nieuwe tv+ soundbox??☺️

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • April 24, 2025

Iemand al ervaring met de nieuwe tv+ soundbox??☺️

De Soundbox voldoet aan mijn verwachtingen. Ik had geen soundbar en nu dus wel. Geluid is voor mij prima. Verder lijkt het erop dat de zgn. “hiccups” bijvoorbeeld bij Netflix niet meer voorkomen. Bij de DIW7022 had ik daar wel last van. Verder werkt de Soundbox gelijk aan de DIW7022. Tot nu toe een tevreden gebruiker!