Skip to main content

Ik vroeg mij af of de kosten van Ziggo Sport Totaal naar beneden gaan nu ze de F1 rechten niet meer hebben.

Hallo @CornelieK ,

Daar zou ik niet vanuit gaan. De zender blijft bestaan. De programmering wordt vanaf nu ook gevuld met het Duitse voetbal (Bundesliga) 

Als de prijs wijzigt, dan maakt KPN dat uiteraard tijdig bekend. Maar dat is niet gebeurd, dus de kans op een spoedige aanpassing van de prijs is klein. 

 


@Noordzee , helemaal met je eens. 

 

Zelf heb ik Ziggo Sport nu opgezegd. 


Ik volg nog het dames handbal. En Engels voetbal. Houdt 'm dus nog even aan. Bovendien hoef je pas medio maart de prijs (voor Viaplay) te "compenseren".

Het Duits voetbal heeft Ziggo Sport tot maart. Dan gaat Viaplay (ook) die licentie voor zichzelf gebruiken.


@PeterG

Volgens Totaal TV heeft Ziggo Sport het Duitse voetbal tot het einde van het seizoen.

Bron :https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-sport-gaat-bundesliga-voetbal-uitzenden/


Aha! Nou ja, dat boeit me minder dan het Engelse.

Heb Ziggo Sport pakket pas vanaf maart dit jaar. En dacht “voor jaren”. Daarvoor plukte ik het kosteloos van de coax, maar die is in maart geheel afgesloten. Dat risico loop je als je Ziggo niet als provider hebt.
Voornaamste reden is Formule 1. Tennis (mannen), Handbal en Engels voetbal was leuke bijvangst.

Engels gaat ook naar Viaplay. Dacht nog even om Z.S. aan te houden voor Race café (nieuwe naam Formule 1 café) met o.a. Robert Doornbos. Maar dat ga ik niet doen.


Welkom op het forum @CornelieK. Ik ga er ook niet vanuit dat de prijs van het zenderpakket wijzigt, F1 was voor veel mensen een reden om het zenderpakket te nemen maar zoals je ziet aan de andere reacties bieden ze ook andere sporten aan. Mocht het veranderen dan zullen we dat natuurlijk aankondigen, maar ik reken er zoals gezegd niet op.