Skip to main content

beste,

Ik heb gisteren ESPN compleet geactiveerd om  wta tennis te volgen maar staat geen tennis toernooien geprogrammeerd op tv. Wat een teleurstelling, ik heb ernaar uit gekeken.

Sinds enkele dagen is bekend geworden dat ESPN de rechten niet meer heeft @Warren. Een groot deel van het damestennis zal worden uitgezonden via Ziggo Sport Tennis


Ja geen tennis meer op ESPN en op ziggo sport 1 kanaal dus 1 wedstrijd😒 dus niks, ben verplicht om op tennis Chanel te abonneren om meer tennis te kunnen zien🥲 waardeloos, ik ben wel geabonneerd op Eurosport Player maar die zendt geen kleinere toernooien uit alleen grand slams 😡


@Tennisnacfan

Via het kanaal Ziggo Sport Tennis ( 238 interactieve tv) wordt je '’dood gegooid'’ met mannen- en vrouwentennis. Ik volg momenteel ABNAMRO toernooi.

Ze hebben momenteel ook ATP argentina.


Idd, ben.er dus ook achter gekomen. Maar bij de pakketkeuze word nog steeds vermeld dat het wta tennis ook in het pakket zit. Het word steeds gekker.


Hoi ik heb inmiddels tennis channel dat is veel beter kun je tenminste alle tenniswedstrijden live zien van de wta,👍


Klopt. Kreeg vanochtend in het menu van mijn Samsung ook een ‘advertentie’ dat ze dat kanaal, Tennis Channel (4053), aan Samsung TV Plus hadden toegevoegd. Heel leuk.

En ook Amerika TV en Are We There Yet channel (4255) zijn toegevoegd. Al dik 30 kanalen voor nop via Samsung… :grin:

Er zijn zelfs een paar zenders bij die KPN via het pluspakket heeft… Zoals Wild Earth en Insight. Van die laatste hebben ze bij Samsung TV Plus zelfs méér kanalen.

Ook leuk is de jazz-tv-zender Quest Jazz & Beyond op kan.nr. 4456.

Heb ook al een keer een film gezien via één van de 6 kanalen van Rakuten TV.


Bij mij in de.apps is tennischannel niet te vinden. Heb samsung qled van 2 jaar oud.


@Okitrooy

Tennis channel is maandag toegevoegd. Ik heb 'm op kanaal nummer 4053.

Er zijn 41 Samsung TV Plus kanalen, die heb je toch wel? Het is een TV kanaal op de Samung, geen app. Gebruik (dus) de afst.bed. van je Samsung TV en niet die van kpn. En de TV zelf dient met internet verbonden te zijn via utp/lan of wifi.

Druk op de ab van Samsung op het huisje. In de onderste 'regel’ van het menu zal een button met Samsung TV Plus staan. En ook onder 'bron’.

Overzicht per deze week:

4002 Rakuten TV – Komedies
4003 Euronews live
4004 Wild Planet (natuur Australië)
4007 Bloomberg TV+
4009 Reuters
4051 Motorvision
4053 Tennis channel (NIEUW 15-2) WTA toernooien, nu LIVE Dubai
4057 The Boat Show
4059 Insight TV (andere programmering dan die bij providers; wel NL subs)
4064 MAVTV Motorsports Network
4067 InWonder (kanaal van Insight)
4068 InTroubel (kanaal van Insight)
4072 Fuel TV (Skaten, surfen, BMX, Sneeuwsport, mountainbike e.d.)
4078 World Poker Tour
4251 Docustream
4254 Rakuten Stories
4255 Are We There Yet (NIEUW 15-2) (Am. serie met kennelijk eigen kanaal)
4262 People Are Awesome (exhibitions)
4271 FailArmy
4275 The Pet Collective
4351 Museum TV FAST
4352 MyZen fit (landscapes) (Nederlands gesproken)
4353 Fashion TV (gelijk aan die bij Ziggo)
4355 Travelxp
4356 GoUSA TV (NIEUW 15-2; over de Ver. Staten)
4616 Real Stories
4377 Timeline
4378 Wonder (natuur)
4679 InWild (Insight kanaal)
4381 Wild Earth (zelfde als bij KPN)
4451 Deluxe Lounge HD
4454 Qwest TV mix
4455 Qwest TV Classical
4456 Qwest Jazz and Beyond
4464 Clubbing TV
4501 Rakuten TV – Familie (NL subs)
4502 Rakuten TV – Documentaires
4503 Filmstream
4504 discover.film
4549 Rakuten TV – Dramafilms (NL subs)
4550 Rakuten TV – Actiefilms (NL subs)

Bron: breedbeeldweetjes 

 


Hartelijk dank voor de duidelijke uitleg, heb het gevonden.👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻