Skip to main content

Tot gisteren werkte mijn Xiami stick perfect. Streamen met KPNitv app via de stick werkte goed.

Vandaag zie ik alleen de programma's op de KPN app maar krijg geen beeld binnnen. (kan video niet laden, geeft hij aan). Weet iemand de oorzaak/oplossing

t


daarbij nog wel vermelden dat Netflix in Viaplay nog steeds prima werken….


Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?


Dank voor je reactie Peter, dat heb ik gedaan inderdaad. Ga het straks nog eens doen….

 


Trouwens: heb je de HD versie of de 4k versie van die stick? De HD versie komt bij Bright slecht uit de test.


Hier hetzelfde probleem met de 4k versie. Andere diensten doen het prima maar itv app geeft bij de eerste keer proberen zwart beeld met alleen geluid, daarna altijd de melding kan video niet laden.

App al een keer verwijderd maar probleem blijft zich voordoen.


Ik heb de nieuwste versie 4K. Deed het tot voor kort uitstekend, was er zeer tevreden over. Nu dus die melding ‘kan video niet laden’. Heb alles al meerdere keren opnieuw opgestart maar dat biedt geen soelaas. Hopelijk weet iemand oorzaak/oplossing. Servicedesk van Xiaomi verwijst naar KPN, andere programma’s werken immers prima. KPN weet het ook niet. KPNitv doet het overigens wel prima op tablet. 


Hi @LeNoir en @Jurgen R! Mijn eerste vermoeden is dat dit te maken kan hebben met de beeldkwaliteit. Als je bij “Profiel” naar “Instellingen” gaat en daar de beeldkwaliteit lager zet, blijft het issue dan?


Er is gister een update uitgebracht van de KPN iTV app voor Android TV (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kpn.kpnandroidtv), mogelijk lost dit de problemen op?


@Matthijs L klopt! Net geprobeert en de app werkt nu weer.  Bedankt voor de tip.