Skip to main content

Xite app op tv ontvanger werkt niet . Ontvanger al gereset en software opnieuw geladen. Modem ook gereset 

Hoi @Tedjeton, welkom hier. 

Ik zie dat je al heel veel hebt gedaan om de XITE app aan de praat te krijgen. Helaas zonder succes. 

Wat ervaar je precies? Krijg je geen beeld? Een foutmelding of dergelijke?


Hoi. 
dank voor je reaktie

ik krijg zwart beeld. Geen foutmelding 

 

ik bedenk me trouwens dat ik onlangs overgestapt ben van dsl naar glasvezel. En dat ik de xite app daarvoor wel eens gebruikt heb. Zou het daarmee te maken kunnen hebben ?

 

mvrgr, 


Nee daar heeft het niks mee te maken. 

Het zwarte beeld wat voor kan komen is bekend helaas. Wordt aan gewerkt om dat op te lossen. 


Goedenavond,

Ik lees een stuk mee en zie inderdaad dat er problemen zijn met Xite, en dan wel de APP.
Zijn vandaag overgestapt van Ziggo naar KPN, en ging vlotjes.
Maar nu beginnen de kids te mopperen dat de Xite APP inderdaad niet werkt…..
Geheel zwart beeld en verder niets meer.
Is er al enig zicht op een oplossing?


Wordt al enige tijd aan gewerkt wordt gezegd. Ik zie helaas nog geen vooruitgang 


Wordt aan gewerkt inderdaad. Hopelijk duurt het niet lang meer.


Nog altijd geen vooruitgang geboekt zie ik. Gisteren wederom geprobeerd de app te starten, en er gebeurde niks. Teleurstellend! 


Bij ons ook nog geen verbetering….

Als ik zo mijn werk doe kan ik op zoek naar een andere baan.

KPN, kunnen jullie aangeven wanneer dit gaat werken, het was namelijk een van de voorwaarden waarom ik over ben gestapt van ziggo naar kpn, Xite App zou ook gewoon werken bij abonnement van kpn, geen probleem was het antwoord.

Helaas niets is minder waar……


Nog steeds niks helaas 


Ik heb helaas nog geen informatie verder, zodra er nieuws is zal ik dat delen. 


Bij mijn dochter werkt het wel. Ook kpn met zelfde ontvanger. Zij zit nog op dsl

bij mij werkte de app eerst ook op dsl. Sinds ik op glasvezel zit werkt het niet meer

denk dat t dus niet alleen in de ontvanger zit …

 


Helaas heeft dit geen enkele prioriteit bij KPN. WAAR IS DE GOEDE XS4ALL TIJD GEBLEVEN.... Bij Xs4all had dit al lang gewerkt. 


Het duurde ‘even’ maar het werkt nu eindelijk


Wat heb je gedaan? Is nog steeds zwart. Ben nu bezig met upgrade naar Android 11. Maar dat zou voor de box niets uitmaken. 


Niets gedaan. Werkte op eens

duurt wel ca 10 sec voordat dat zwarte scherm verdwijnt en de app start.


 Bizar werk nu wel. Phips tv handmatig een upgrade gegeven van Android 9 naar 11 en nu werkt de app. 

Toeval?

@KPN hoe kan dit? 


Ik heb gezien dat we een nieuwe versie van de app beschikbaar hebben. Die kun je herkennen aan het lange device id, de oude app heeft een korte. Heb je die niet, kun je de ontvanger resetten?
 

Â