Skip to main content
Beantwoord

Xite luisteren op mobiele telefoon lukt niet

• January 12, 2026
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Als ik KPN+ app open op mobiele telefoon zie ik geen radiokanalen. Klopt dat, of doe ik iets verkeerd?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hallo ​@DiederikLJ. Op dit moment kun je in de KPN TV+ app geen radiokanalen luisteren. De app is bedoeld om tv-programma’s te kijken en opnames te beheren. Wil je graag radio luisteren? Dat kan via andere apps op je telefoon, of via je tv-ontvanger. Daar zijn de radiokanalen wel beschikbaar.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 14, 2026

Hallo ​@DiederikLJ. Op dit moment kun je in de KPN TV+ app geen radiokanalen luisteren. De app is bedoeld om tv-programma’s te kijken en opnames te beheren. Wil je graag radio luisteren? Dat kan via andere apps op je telefoon, of via je tv-ontvanger. Daar zijn de radiokanalen wel beschikbaar.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 14, 2026

De radio en tv kanalen van Xite zijn uitsluitend beschikbaar via de ontvangers van kpn en Ziggo. En via streaming apparaatjes voor Android-TV. Althans niet voor Android, iOS en Windows en ook niet Apple TV OS. 

Een flink aantal tv kanalen zijn beschikbaar via de Xite app in KPN TV+, Ziggo Next, Ziggo Next Mini. 

En in het aanbod van het Samsung platform Samsung TV Plus.

Wederom zijn ook die via internet voor mobiel, tablet en laptop niet te vinden/beschikbaar. 

http://xite.nl