Skip to main content

Goedemorgen,

Als ik via de mediaplayer dingen op youtube wil zien, dan is de kwaliteit erg slecht. In dit geval ging het om muziek. Het filmpje moest steeds herladen en de kwaliteit van het geluid laat te wensen over. Als ik dit via mijn ipad afspeel is de kwaliteit wel goed. Is hier iets aan te doen?

Met vriendelijke groet, Sverre

Waarschijnlijk is de youtube app verouderd, misschien wordt dat met een update beter op je 2260 ontvanger.
Op de 4K ontvanger zit wel de nieuwste, die kun je er bij nemen voor 2,50 extra met een Hussel abonnement, maar je wilt je spotify niet kwijt geloof ik.
Die kan er wel bij, maar kost dan 8,99
Heb ff gekeken voor je, je komt dan op 77,97 p maand met een snelheid van 200/200 en spotify er bij en telefoon
Een 2e nummer heb je geloof ik en dat kost nog eens 2 euro dus wordt het voor jou 79,97

 


Probleem is in zoverre opgelost, ze gebruikt nu de youtube app van haar TV zelf die is wel goed.
Die van de 2260 is niet goed die hapert.


Hoi @Got Noname, welkom hier. 

Ik lees dat de Youtube via onze ontvanger niet de beste kwaliteit vertoond. Dat is jammer. Nu lees ik van @huistijger dat je inmiddels de app van de Smart TV gebruikt? Deze doet het wel goed, heel fijn. 

Mocht ik toch nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik dat graag. 


Beste Bart,

 

Bedankt voor je reactie. Mijn probleem is idd opgelost. Dat van de kpn natuurlijk niet :wink: : er wordt een service geboden die niet goed werkt en die w.s. wel bij de prijs zit inbegrepen.

Met vr.gr. Sverre


Fijn dat het voor je opgelost is. Veel Youtube plezier gewenst. Hopelijk komt Youtube binnenkort met een beter werkende app voor de ontvanger.