Skip to main content

Na de uitleg die hier eerder is gegeven over opnieuw opstarten doet nog steeds mijn YouTube app het niet op tv en het lijkt maar niet te lukken iemand te spreken die kan helpen! Alles werkt behalve YouTube. Alles opnieuw opstarten heeft niet geholpen. Kan iemand aub helpen? 
 

Beste @Eef82 

Wat vreemd dat jou YouTube app het niet doet, mijn vraag is dan ook: “welke TV ontvanger heb je?” Als je een ZTE ZXV8001 (witte TV ontvanger) dan werkt inderdaad daar YouTube niet op. Heb je eens op kanaal 201 of 202 gekeken? En daar staat YouTube niet bij? 🤔


Hij heeft het tot een week geleden wel gedaan en ineens als ik hem opstart zegt hij storing start de app opnieuw op of start ontvanger opnieuw op. Alles gedaan maar nog steeds werkt het niet 


Hij heeft het tot een week geleden wel gedaan en ineens als ik hem opstart zegt hij storing start de app opnieuw op of start ontvanger opnieuw op. Alles gedaan maar nog steeds werkt het niet 

Maar welke TV ontvanger heb je? 😉


Experia box v10 zxhn wit ja 

maar die heb ik al ff en zoals gezegd vorige week deed YouTube het nog dus waarom zou hij het dan nu ineens niet meer doen ? 


Experia box v10 zxhn wit ja 

maar die heb ik al ff en zoals gezegd vorige week deed YouTube het nog dus waarom zou hij het dan nu ineens niet meer doen ? 

Dennis vroeg naar welke tv ontvanger je hebt. De Experiabox is geen tv ontvanger. De tv ontvanger is het zwarte kastje bij je tv.


Zwarte arris kast vip2952..  ( meer kastjes heb ik niet onder aanbieding 😉  ) 

op zender 201 zegt hij YouTube maar ook daar zegt hij storing start alles opnieuw op .. 


Welkom op het forum, Eef! Vervelend dat YouTube het niet meer doet. Je geeft aan dat je al opnieuw opgestart hebt. Heb je de tv ontvanger ook al een keer een reset gegeven? Zo nee, zou je dat nog eens willen doen.


Geen idee hoe het komt maar inmiddels doet YouTube het weer!! 


Super, goed om te horen! Dan markeer ik dat als antwoord. Mocht het probleem toch nog terugkomen, geef het hier dan aan :)