Skip to main content

Beste 

 

op mijn tv doet de you tube app het niet meer terwijl mijn kinderen dit erg graag kijken. 

Dit is nu al drie weken ongeveer en hoop dat u me kunt helpen

 

mvg

 

joey Verhoeven 

 

Admin: telefoonnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel

Welkom @JJJ1981 

 

Wat vervelend dat de YouTube app niet werkt op de tv-ontvanger. Ik ga er vanuit dat je de ontvanger nog niet hebt gereset. Als je dit nog niet hebt gedaan, dan vindt je op deze pagina hoe je dit kunt doen,(optie 2 in de link)


Hoi @JJJ1981 

Ik zou even je telefoonnummer weghalen als ik jou was.


Beste 

 

op mijn tv doet de you tube app het niet meer terwijl mijn kinderen dit erg graag kijken. 

Dit is nu al drie weken ongeveer en hoop dat u me kunt helpen

 

mvg

 

j

 


Beste @JJJ1981 

Welke TV ontvanger heb je? En heb je het dan over de YouTube-app van je TV? Daar kan KPN niks aan doen. Maar heb je een 4K ontvanger (witte) dan kun je YouTube niet gebruiken, want deze TV ontvanger ondersteund dat niet meer. 


Hi @JJJ1981, welkom op het forum.

Ik begrijp dat de YouTube app sinds een aantal weken niet meer werkt. Maak je gebruik van de YouTube app op de tv-ontvanger? Wanneer dit het geval is, zou je dan de tv-ontvanger kunnen resetten? Als je op de link klikt, staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer