Zeker omdat naast Netflix youtube het meeste 4K content heeft is dit onbegrijpelijk.
Zojuist terug gevonden de reactie vanuit KPN hierover.
Wat betreft de YouTube app, daar heb ik nog wat meer nieuws over. YouTube heeft wat dingen aangepast waardoor de oude app het niet meer doet. Dat betekent dat op de reguliere ontvangers Motorola 1853 en ouder, plus de 4K ontvanger het op dit moment niet meer mogelijk is om gebruik te maken van de YouTube app. Voor de reguliere ontvangers kunnen we deze omwisselen voor een nieuwer model (de Arris of Arcadyan). Voor de 4K ontvanger kan dit nog niet. Wel zullen we in de nabije toekomst met een nieuw model 4K ontvanger gaan komen. Precieze datum daarvoor heb ik nog niet, maar met die ontvanger kan je dan wél gebruik maken van de nieuwe YouTube app.
Bron
Als je de huidige versie bedoelt die je nu hebt, dan heb je het inderdaad net zo begrepen als ik dat begrijp. Die lijkt technische niet meer te voldoen.
Goede en terechte vragen. Mijn collega
Wat betreft de YouTube app, daar heb ik nog wat meer nieuws over. YouTube heeft wat dingen aangepast waardoor de oude app het niet meer doet. Dat betekent dat op de reguliere ontvangers Motorola 1853 en ouder, plus de 4K ontvanger het op dit moment niet meer mogelijk is om gebruik te maken van de YouTube app. Voor de reguliere ontvangers kunnen we deze omwisselen voor een nieuwer model (de Arris of Arcadyan). Voor de 4K ontvanger kan dit nog niet. Wel zullen we in de nabije toekomst met een nieuw model 4K ontvanger gaan komen. Precieze datum daarvoor heb ik nog niet, maar met die ontvanger kan je dan wél gebruik maken van de nieuwe YouTube app
Vreemd, je zou denken dat de 4K ontvanger dit juist eerder zou ondersteunen dan dat de Arris of Arcadyan zo het uiterlijk al bekeken en hardware technisch lijkt mij toch dat de 4K ontvanger juist beter zou moeten zijn.
En het is nu juist die 4K content en het daarbij horende drm dat er voor gezorgd heeft dat er nog geen nieuwe versie van de YouTube app beschikbaar was en, naar nu blijkt, beschikbaar zal komen.
Ik ben benieuwd naar de afstandsbediening van de nieuwe 4K ontvanger want als dat weer de ouderwetse afstandsbediening zoals die van de Arris en Arcadyan gaat worden dan is dat toch wel een hele aderlating.
Overigens kan mij, maar dat is een persoonlijke mening, die YouTube app gestolen worden, de YouTube app van een Android TV functioneert uitstekend.
Zal deze dan wel gebruik kunnen maken van de YouTube app?
Erik schreef er het volgende over in een topic:
Wat betreft de YouTube app, daar heb ik nog wat meer nieuws over. YouTube heeft wat dingen aangepast waardoor de oude app het niet meer doet. Dat betekent dat op de reguliere ontvangers Motorola 1853 en ouder, plus de 4K ontvanger het op dit moment niet meer mogelijk is om gebruik te maken van de YouTube app. Voor de reguliere ontvangers kunnen we deze omwisselen voor een nieuwer model (de Arris of Arcadyan). Voor de 4K ontvanger kan dit nog niet. Wel zullen we in de nabije toekomst met een nieuw model 4K ontvanger gaan komen. Precieze datum daarvoor heb ik nog niet, maar met die ontvanger kan je dan wél gebruik maken van de nieuwe YouTube app
Zal deze dan wel gebruik kunnen maken van de YouTube app?
Erik schreef er het volgende over in een topic:Wat betreft de YouTube app, daar heb ik nog wat meer nieuws over. YouTube heeft wat dingen aangepast waardoor de oude app het niet meer doet. Dat betekent dat op de reguliere ontvangers Motorola 1853 en ouder, plus de 4K ontvanger het op dit moment niet meer mogelijk is om gebruik te maken van de YouTube app. Voor de reguliere ontvangers kunnen we deze omwisselen voor een nieuwer model (de Arris of Arcadyan). Voor de 4K ontvanger kan dit nog niet. Wel zullen we in de nabije toekomst met een nieuw model 4K ontvanger gaan komen. Precieze datum daarvoor heb ik nog niet, maar met die ontvanger kan je dan wél gebruik maken van de nieuwe YouTube app
Ze zien er strak uit , Als ik het goed zie staat het logo van Arris er op. ik hoop dat bestaande 4K klanten deze ontvangers ook mogen ruilen
Qua afstandsbediening en design is dit een grote stap achteruit.
Qua afstandsbediening en design is dit een grote stap achteruit.
Stap achteruit? Waarom denk je dat?
Ik probeer al te zoeken naar die specificatie van die Arris, weet nog niet eens de typenummer.
Op de afbeelding lijkt de "standaard" afstandsbediening te staan en dat betekent geen bluetooth meer en ergonomisch vind ik de "standaard" afstandsbediening ook minder goed.
Begrijpelijk, dan zou ik je willen vragen even naar deze topic te kijken
Sinds enkele dagen werkt de (inmiddels verouderde) YouTube App niet meer op mijn 4K ontvangers. Komt er nog eens een update?? De laatste update is van december 2018 en er zijn nog voldoende bugs volgens mij
Hoi allen,
Goede en terechte vragen. Mijn collega
Ik ben hier zeer ontevreden over. Betaal veel geld voor de duurste ontvanger en lever vervolgens de YouTube app in die ik nu juist heel vaak gebruik. En dan moet ik maar op de nabije toekomst wachten voor een oplossing. Ik, en met mij velen verwacht ik, denk dat KPN dit gewoon snel moet oplossen!
Ik ben hier zeer ontevreden over. Betaal veel geld voor de duurste ontvanger en lever vervolgens de YouTube app in die ik nu juist heel vaak gebruik. En dan moet ik maar op de nabije toekomst wachten voor een oplossing. Ik, en met mij velen verwacht ik, denk dat KPN dit gewoon snel moet oplossen!
Nog steeds niets gehoord van KPN over een oplossing. Schandalig!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.