Skip to main content

De YouTube app doet de laatste weken helemaal niet meer, zodra je hem aan doet loopt de tv ontvanger helemaal vast. Soms kun je paar minuten kijken voordat die vast loopt. Alleen opnieuw opstarten van de ontvanger werkt dan. 

Bijna hetzelfde probleem met de Videoland app. Het lijkt alsof de cache volloopt ofzo want deze werkt bijv 1 avond en loopt dan weer vast. Alleen het opnieuw opstarten van de tv ontvanger kan dit dan weer oplossen . 

Het is heel irritant dat dit niet werkt.

Ik heb nieuwe software gedownload, tv ontvanger herstart via kpn, afstandbediening en op kastje zelf. We hebben bedraad tv, de ontvanger is rechtstreeks via een kabel aan de meterkast aangesloten. 

Het lijkt aan deze apps te liggen want met Netflix is er niets aan de hand.

 

Wie heeft er een oplossing? 

Hoi @NalaRoos, ik lees dat de YouTube en Videoland app niet lekker werken op jouw tv-ontvanger. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent!

Zo niet, welke tv-ontvanger heb je? Helpt het als je 'm een frisse start geeft?

Wat Videoland betreft is dit euvel bekend:

Videoland heeft een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de HD-box. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier (Videoland) aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven.
 
Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.

Ga naar videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.