Skip to main content

Ik heb vanmiddag via Youtube (op mijn pc) een film gekocht. Ik kan deze op mijn pc, en ook op mijn gsm (via Youtube) afspelen. 

Als ik echter inlog op de Youtube app via het ITV menu (app of kanall 201), dan kan ik de film (op te zoeken via Aankopen) niet afspelen. Ik krijg dan de melding :”er is iets mis gegaan).

Andere filmpjes etc kan ik wel gewoon via de tv afspelen. Waarom deze aangekochte film dan niet?

Ik heb al Afspelen via mij telefoon geprobeerd, gaat ook niet.

Ik ben geconnect via de STB_1.

 

Wat gaat hier mis?

 

Hoi @Tijs67 . Dit is een nieuwe voor mij.

Ik vrees dat dit (nog) niet ondersteund wordt door ‘onze’ youtube app maar dat laat ik onderzoeken. Ik zal jouw melding doorsturen naar de techneuten.

Ondersteunt jouw tv casten? Want dan zou dat een tijdelijke oplossing zijn. 


Zou je voor de zekerheid de tuner nog kunnen resetten? (instellingen → 2 keer gele knop → software verwijderen → bevestigen )


Ik heb geen Smart tv. Maar aangezien ik via de app wel andere bestanden kan afspelen, is dit juist vreemd.

Ik heb het voor nu kunnen oplossen door de PS4 van mijn zoon aan te sluiten en via dat apparaat de film te bekijken.

Maar ik hoor graag wat jullie oplossing is


Excuses voor het late antwoord.De techniek geeft aan dat dit met een aanpassing in de zogenaamde DRM van youtube te maken heeft. Ze zijn op zoek naar een oplossing.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.