Skip to main content

Tot zeer kort geleden had ik de keus YouTube in de TV of via de router te besturen. Sinds gisteren kan ik via beide nog navigeren, maar begint de gekozen video niet af te spelen. Wanneer ik danĀ  nogmaals op play/pause druk zie ik in de tijdbalk dat de video 0:00 duurt. Dit is voor IEDERE video die ik heb geselecteerd hetzelfde.

Wat kan ik doen om dit te verhelpen?

JA PRECIES ik heb hetzelfde!

Fijnā€¦. i guessā€¦. dat meerdere mensen dit probleem hebben.

Zie:Ā 

Ā 


Ik heb hetĀ topic van @MasterKroketĀ gelezen.

De tip van @ChrizzieyĀ heb ik opgevolgd, alle stappen doorlopen...Ā  nuĀ doet de "apps" knop op mijn afstandsbediening het niet meer en wanneer ik naar "menu" ga, gebeurt er bedroevend weinig.Ā 

Iemand een suggestie?

Ā 


Huh ok ik heb dus ook die software opnieuw laten installeren maar alles functioneert verder nog ok buiten youtube dan...


Het verhaal is hier dan tĆ³ch goed afgelopen.

Toen ik de tv ontvanger (die ik in de openingspost nog router noemde)Ā  met de afstandsbediening uitzette, verscheen een blauw scherm met de mededeling dat nieuwe software beschikbaar was en onmiddellijk geladen zou worden. Er was geen uitstel meer mogelijk. O, nou sorry.... volgens mij had ik dat nĆ©t nog gedaan en zonder bevredigend resultaat, maar ok. Ga je gang.

Wat schetst mijn verbazing? Nu werkt alles opeens weer naar behoren! De "apps" knop doet weer wat 'ie moet, YouTube draait, "menu" geeft de info die ik zoek. Klaar.

@MasterKroketĀ heel veel succes met het oplossen van je probleem met de YouTube app.


Nou voor mij heeft het voor geen meter geholpenā€¦

Ik kreeg hetzelfde maar het helpt helemaal niets


@MasterKroketĀ Veelal is het naar de fabrieksinstellingen terugbrengen en de software(apps)Ā opnieuw inladen genoeg moeten zijn om dit euvel te verhelpen. De apps op de Settopbox zijn niks meer dan een doorgeefluik dus zodra de app daadwerkelijk opgestart is gaat het over op de dienst van YouTube


Hoi @DigiDutch. Welkom op het KPN Forum. Wat goed om te lezen dat een reset van de tv-ontvanger het probleem op jouw tv-ontvanger heeft verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!