Skip to main content

Bij mij werkt youtube slecht zins ik ben overgestapt op glasvezel. Start traag op en als er dan eindelijk beeld is loopt hij vaak weer vast. Youtube meerdere keren opnieuw geïnstalleerd wat niks veranderd. Ik ben ex oxxio klant en heb nog een oxxio modem. Is er een oplossing voor dit probleem?

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Bij mij werkt youtube slecht zins ik ben overgestapt op glasvezel. Start traag op en als er dan eindelijk beeld is loopt hij vaak weer vast. Youtube meerdere keren opnieuw geïnstalleerd wat niks veranderd. Ik ben ex oxxio klant en heb nog een oxxio modem. Is er een oplossing voor dit probleem?

Denk dat een belletje naar 0800 0402 al een stuk gaat helpen. By the way, apps via/op decoders is sowieso vaak prut. Beter een goede smart tv en daar je apps zoals YouTube, Netflix etc op zetten. Werkt altijd beter en sneller dan via de decoder is mijn ervaring. 


Hallo @Trinitron, welkom op het KPN forum! We hebben helaas meerdere signalen over niet goede werkende apps ontvangen. We zijn hiermee bekend en werken aan een oplossing. Naar verwachting komt deze in maart. Excuses voor het ongemak!


Beste Kpn,

In maart zou er een oplossing komen voor het youtube probleem, het is ondertussen  april en het is alleen maar slechter geworden. Hopelijk wordt hier snel wat aan gedaan.


Ai, dat was niet de verwachting. Heb je de tv-ontvanger al eens een frisse start gegeven? Instructies hiervoor vind je onder kopje 2.