Hoi @JHB54 Bedankt voor je bericht en vervelend om te horen dat de YouTube-app niet goed werkt op je KPN TV. We willen je graag helpen om dit probleem op te lossen.
Kun je ons wat meer informatie geven over het probleem dat je ervaart? Bijvoorbeeld:
- Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, welke?
- Heb je al geprobeerd de app opnieuw te starten of je tv-ontvanger te resetten?
- Werken andere apps wel naar behoren op je KPN TV?
Met deze informatie kunnen we gerichter zoeken naar een oplossing.
Beste Vikash, dank voor jouw reactie. Ik heb alles al een keer geprobeerd. Alle overige apps werken goed. Hoop dat je nog iets anders weet dat het probleem kan verhelpen, mvrgr.
Gelukkig werken andere apps wel goed. Wel vreemd dat dit dan alleen met YouTube gebeurd. Heb je toevallig nog een andere tv-ontvanger in huis om te testen of het daarop wel goed functioneert?
Het probleem is dat het icoontje van casten niet meer verschijnt bij YouTube videos op mijn laptop. Op mijn telefoon verschijnt het wel, maar er wordt gevraagd naar een tv-code terwijl ze wel op hetzelfde wifi netwerk zitten.
Maar waarom gebruik je niet de YouTube app op de Samsung? Met de Samsung afstandsbediening.
Hier overigens geen problemen met de YouTube app op de DIW7022.
Casten op een pc of laptop wordt alleen ondersteunt bij gebruik van browser Google Chrome.
Beste Vikash, hier geen andere tv ontvanger in huis. En Peter G. ; ik kan maar met 1 afstandsbediening werken en gebruik die van KPN. Die van Samsung werkt niet meer optimaal ( bij vorige ontvanger werkte beiden goed)
@JHB54 Jammer dat je het niet op een andere ontvanger kan testen. Je geeft in de berichten hierboven al aan dat een reset het probleem niet heeft verholpen en dat andere apps wel goed werken. Er blijft dan weinig over dat we via deze weg kunnen doen om dit probleem te verhelpen. Mijn advies is daarom om een terugbelafspraak in te plannen met onze klantenservice. Dan wordt je door een collega teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt om samen op zoek te gaan naar een oplossing. Laat je hier nog wel weten hoe dit afloopt?
Ok, zal ik doen. Dank voor de reactie
En Peter G. ; ik kan maar met 1 afstandsbediening werken en gebruik die van KPN. Die van Samsung werkt niet meer optimaal ( bij vorige ontvanger werkte beiden goed)
Ik bedoel dus de YouTube app in de Samsung televisie zelf. Jouw Samsung heeft die app ook aan boord hoor. Dan heb je voor YouTube de ontvanger niet nodig !
Overigens gebruik ik ook heel vaak de Samsung afstandsbediening om de TV box zelf te bedienen. Behalve zappen, wat ik toch al zelden doe, werkt de TV+ DIW7022 ook dan prima.