Skip to main content
Hoi,



Bij ons werkt de YouTube app maar zelden. Als ik die op wil zetten krijg ik zwart beeld, dat er iets verkeerd is gegaan de app opnieuw wil opstarten. Als dit niet lukt de tv ontvanger aan en uitdoen, maar dit werkt ook zelden.



Hebben meerdere mensen dit of wat kan ik hier zelf aan doen?



admin: eigen topic aangemaakt
Hoi Rlee, welkom op het forum! Da's niet fijn kijken zo. Kun je aangeven welke tv-ontvanger je hebt?
Ik heb een hmb2260 ontvanger.
Hmmm, da's niet wat ik verwacht had 🙂 Mijn verwachting was dat je een ouder model ontvanger had, die ook een oudere versie van YouTube heeft. Maar dat is niet het geval. Dan gaan we naar andere dingen kijken.



Paar vragen:


  • Heeft het wel goed gewerkt?
  • Hoe benader je YouTube (kanaal 201, of via het menu) en merk je ook verschil tussen die manieren?
  • Hoe is je tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box, een kabel rechtstreeks, of zit er iets tussen (switch, draadloze verbindingsset, wifi versterker/access point)?

Beste Erik,



Recent hebben we wel een nieuwe modem/router ontvangen, dit heeft het helaas ook niet weggenomen.

Maar naar mijn weten heeft het goed gewerkt.

Ik benader het op twee manieren, maar merk geen verschil. Beide geeft aan dat de fout is opgetreden en opnieuw moet proberen.

Soms kom ik niet eens zover, want dan blijft het beeld zwart.

De tv ontvanger is via een draadloze verbindingsset aangesloten.
Dank je! Het enige wat ik daarin zie wat er mee te maken kan hebben is de draadloze set. Dus daar gaan we dan eerst even naar kijken. Heb je de mogelijkheid om de tv ontvanger eens bekabeld rechtstreeks aan te sluiten of de Experia Box en dan te testen of YouiTube wel goed werkt?



Zo ja, dan is de draadloze verbinding het probleem en moeten we kijken of we die kunnen verbeteren. Zo niet, dan zit het probleem toch ergens anders.