Skip to main content

Sinds vanochtend kan ik de YouTube app op mijn VIP5202 niet meer gebruiken. HIj start prima op, maar zodra hij opgestart is, crasht de hele boel en reageert zowel de afstandsbediening als de aan/uit knop op het apparaat zelf niet meer. Ik moet de stroom eraf halen en opnieuw opstarten voordat hij weer werkt.

 

bij mij werkt de youtube app op de kpn VIP5202. 

Reset eerst jouw modem en kijken of jouw modem goed doorstart en internet geeft. 

Voer nou een fabrieksreset uit met een frisse start op jouw KPN VIP5202 box. 

Zoek dan de website youtube.com en log in met jouw gmail account op de youtube site. 

zoek dan de prive instellingen in jouw gmail account en zoek dan de kijkgeschiendenis van youtube en maak het leeg. log daarna weer uit. 

zoek dan de youtube app op je KPN VIP5202 en log in met jouw gmail account. 

Start dan een youtube filmpje op en kijken of jouw KPN VIP5202 niet vastloop. 

mocht jouw KPN VIP5202 gaan vastlopen. Vraag dan een nieuwe TV box aan bij KPN. 


bij mij werkt de youtube app op de kpn VIP5202. 

Reset eerst jouw modem en kijken of jouw modem goed doorstart en internet geeft. 

Voer nou een fabrieksreset uit met een frisse start op jouw KPN VIP5202 box. 

Zoek dan de website youtube.com en log in met jouw gmail account op de youtube site. 

zoek dan de prive instellingen in jouw gmail account en zoek dan de kijkgeschiendenis van youtube en maak het leeg. log daarna weer uit. 

zoek dan de youtube app op je KPN VIP5202 en log in met jouw gmail account. 

Start dan een youtube filmpje op en kijken of jouw KPN VIP5202 niet vastloop. 

mocht jouw KPN VIP5202 gaan vastlopen. Vraag dan een nieuwe TV box aan bij KPN. 

 

Bedankt voor de reactie.
Het internet werkt prima, ik zal de box een fabrieksreset geven. Ik hoop niet dat ik dan mijn opnames kwijt ben, of wel??
Ik gebruik YouTube niet ingelogd, want het is voornamelijk mijn dochter die het gebruikt en ik wil niet dat zij 15+ materiaal ziet. Ik zal de fabrieksreset proberen en dan kom ik er hier op terug.


Opnames raak je niet kwijt als je fabrieksreset geeft. 

Want jouw opnames worden bewaard in de cloud voor 1 jaar. 

 


Helaas, geen succes.
De box crasht weer zodra ik de YouTube app opstart. Ik heb niet eens een kans om in te loggen in mijn Google account, want alles bevriest meteen na het opstarten van de app.

Ik heb geen idee of het ermee te maken kan hebben, maar er knippert ook een blauw lampje op mijn afstandsbediening, maar dat zou weer een los probleem kunnen zijn.


Ik heb maar een nieuw kastje besteld, want geeneen oplossing werkte. Niet in de troubleshooter, niet die van u.

Ik hoop dat het knipperende blauwe lampje probleem van de afstandsbediening daarmee ook verleden tijd is.


Reageer