Skip to main content

Ik ben overgestapt naar een Hussel-abonnement en vandaag heb ik de Arris VIP5202 tv-box aangesloten.

De Youtube app loopt vast een tijd lang heb je beeld en geluid en daarna komt er een rondje met vakjes die rond blijft lopen. Bij mijn oude abonnement had ik de zelfde problemen echter met andere tv-boxjes.

Op de website van Arris www.arrisi.com blijkt dat de tv-box wel Youtube ondersteunt en waarom dan niet met een Kpn-abonnement. Ik heb meerdere malen over het probleem gebeld met de Kpn en volgens de medewerkers zou het aan de televisie liggen, dat vind ik vreemd want de tv-box hoeft alleen het signaal over te brengen d.m.v. de hdmi-kabel.

 

Wie heeft de zelfde problemen?

Voor December 2020 kon ik zonder problemen naar Youtube kijken, wat is er gewijzigd?

@ggt156 welke Experiabox heeft u?


Experiabox V10

 


Experiabox V10

Tv kijken werkt wel goed? Live tv? Terug kijken? Opnames kijken? Werkt? En Netflix indien u dat heeft?


Werkt allemaal prima alleen YouTube heeft problemen


Werkt allemaal prima alleen YouTube heeft problemen

Heeft u de Experiabox al eens gereset?


Dat is de standaard procedure de spanning er af zowel bij het modem experiabox V10 als tv-box


Dat is de standaard procedure de spanning er af zowel bij het modem experiabox V10 als tv-box

Maar ... spanning eraf is niet hetzelfde resetten...


bij ons werk YouTube prima op de Arris 5202. maar ik heb glasvezel aansluiting. geen last zelfs de 4k beelden goed. 🙂👍


Hoi @ggt156, leuk dat je de kpn community om hulp vraagt, welkom op het forum :)

Wat ontzettend irritant dat YouTube niet (meer) werkt op je tv-ontvanger. Ik heb precies dezelfde ontvanger, bij mij werkt het vlekkeloos.  Mogelijk beschik je niet over de juiste software waardoor het niet lukt. Een harde reset van je modem  zorgt ervoor dat de software wordt bijgewerkt. Wil je dat eens uitproberen?