Skip to main content

Hoe kan ik met de TV You tube ontvangen?  Kanaal 201: dan krijg ik ZIGGO sport!

Moet ik de TV  ontvangen resetten?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Vreemd, op welk type TV ontvanger gebeurt dit?


Een Samsung TV ontvanger ……….….


De KPN heeft geen Samsung ontvanger.

Is deze ontvanger niet van Ziggo?


Motorola VIP 1853


De TV heb ik met de afstandsbediening gereset, maar het heeft nog geen resultaat gehad

 


Dit type ontvanger ondersteunt geen Youtube & Netflix.

Maar je kunt deze ontvanger gratis omruilen voor een nieuwer type die dit wel ondersteunt.

Dit kunt u doen via deze link

 


Hartelijk dank voor de tip! Inmiddels heb ik de bestelling gedaan bij de KPN voor een gratis omruiling (toch wel €  10 betalen !)  maar dat heb ik er wel voor over


Hartelijk dank voor de tip! Inmiddels heb ik de bestelling gedaan bij de KPN voor een gratis omruiling (toch wel €  10 betalen !)  maar dat heb ik er wel voor over

Dan laat je hem zeker thuis bezorgen. Als je had gekozen om hem op te halen bij het dichtsbijzijnde distributiepunt dan was het gratis geweest.


Ik haal de nieuwe TV ontvanger op bij een distributiepunt in mijn woonplaats en op de eerstvolgende factuur wordt de €  10 in rekening gebracht. Dit werd gemeld bij de uitvoering van de bestelling.


Bijzonder... welke omschrijving staat er dan bij die € 10,-?


Ik haal de nieuwe TV ontvanger op bij een distributiepunt in mijn woonplaats en op de eerstvolgende factuur wordt de €  10 in rekening gebracht. Dit werd gemeld bij de uitvoering van de bestelling.

Dit hoort niet zo te zijn, de omruilen van een TV ontvanger hoort volledig gratis te zijn. Alleen voor thuisbezorgen mag €10,- in rekening gebracht worden.


Hoi @Kees Visser, welkom op het forum. De 1853 kan inderdaad geen Netflix en YouTube afspelen, de manier om die om te ruilen heb je gelukkig al gevonden :slight_smile:  Als je het laat bezorgen op een servicepunt hoort er inderdaad geen 10 euro in rekening gebracht te worden, dat is alleen als je het aan de deur laat omruilen. Ik wil dit voor je nakijken, zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen invullen? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik het voor je nakijken.


De eerstvolgende factuur heb ik nog niet ontvangen; ik wacht het af en anders de KPN bellen.

het zal vast goed komen.


Dan wachten we die even af inderdaad. Als je die hebt ontvangen en het staat er op kan je het ook hier laten weten, dan regelen we het samen. Ik weet al precies waar het over gaat, dat is wel zo makkelijk dan :slight_smile:

Met de gegevens die je hebt ingevuld heb ik meteen al even gekeken of de 10 euro al klaarstaat voor de volgende factuur, maar dat is niet het geval. We wachten het af.


Jasper, dank voor je reactie. Als het nodig is zal ik reageren, maar "tussen de regels door" en aan de reactie te merken zal de 10 euro niet in rekening gebracht worden.


Dat is mogelijk, maar het kan ook zijn dat het op een later moment nog wordt klaargezet voor de factuur, dat het op dit moment nog niet zichtbaar is. De factuur gaat het ons met 100% zekerheid vertellen :slight_smile: