Skip to main content

Ook hier crashed YouTube regelmatig, heb alle bovenstaande suggesties gedaan. Hallo KPN Zouden jullie niet de box kunnen vervagen voor een andere moderne kastje of zo

 

H.W.Steenbergen.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @BigEasy_NL, goed dat je aan de bel trekt! Kan je me meer vertellen over wat er precies gebeurt als YouTube ermee ophoudt? Welke tv-ontvanger heb je? En je hebt de frisse start al geprobeerd begrijp ik, toch? Hoe meer informatie je deelt, des te makkelijker ik (en ook andere forumbezoekers) je ermee kan helpen :)


Ik heb de ARRIS, en heb alles al geprobeerd ook de frisse start, software opnieuw laden e.c.t  niks helpt  YOUTUBE loopt gewoon vast als het ware, je kunt niks meer behalve de arris opnieuw opstarten dan wordt alle software weer geladen en werkt het weer. Ik had al eerder aan de bel kunnen trekken, maar bij wisselen van dat kasje ben in mijn verzameling films kwijt die ik heb opgenomen en bewaard! 


@BigEasy_NL Geen zorgen over je opnames hoor, deze staan veilig bewaard bij ons in het netwerk, of de ‘cloud’ zoals we ook wel zeggen. Dus die raak je niet kwijt 🙂 Verder heb ik je gegevens erbij gepakt en een melding voor je aangemaakt en doorgezet naar onze Technische Dienst. Zij kijken er naar en nemen contact met je op om het verder op te lossen. Ik verwacht dat je binnen enkele dagen iets van ze hoort. Hou je me op de hoogte van hoe het verder gaat?


Nou ik heb voor boven een nieuw kasje ontvangen en youtube tijd lang gekeken zonder problemen. Het ligt dus aan die arris kasje. Heb nu nog  benenden een arris staan  die ik ook graag vervangen zou zien door een nieuwe, denk dan dat de problemen zijn opgelost.

 

Vr groet , Henk Steenbergen.


Nou ik heb voor boven een nieuw kasje ontvangen en youtube tijd lang gekeken zonder problemen. Het ligt dus aan die arris kasje. Heb nu nog  benenden een arris staan  die ik ook graag vervangen zou zien door een nieuwe, denk dan dat de problemen zijn opgelost.

 

Vr groet , Henk Steenbergen.

Top, goed om te horen dat de ene tv-ontvanger het nu goed doet sinds je een nieuwe gekregen hebt. Het speelt op de andere dus nog. De melding bij de Technische Dienst staat nog open en ik heb dit aan ze doorgegeven. Zij helpen je zo snel mogelijk verder.