Skip to main content
Wij hebben sinds kort kpn.

Nu doet YouTube het niet, kanaal 201!

Weet iemand wat ik kan doen?!🤔
goedeavond wel kom op het forum Astrid 70 inderdaad YouTube doet het niet via kanaal 201 ok niet via smart tv. misschien storing. dus bij ons ook niet 🤔
Hoi Astrid, welkom op het forum! Ik begrijp dat YouTube het bij jou niet doet, en bij jou ook niet, Cor. Is dat inmiddels al verholpen en kun je weer kijken?



Zo niet, wat gebeurt er als je YouTube probeert te openen?
Goedemiddag IK BEN even niet thuis Ik viert samen met mijn vrouw ons huwelijk feest OP centerpark .we zijn 30jaar getrouwd en mijn vrouw wordt 70 jaar zondag 6 octber. dus maandag weer thuis 🌞🎉😀💐
Ach, wat leuk, Cor! Van harte gefeliciteerd met je trouwdag en de verjaardag 😊 Doe dan ook maar lekker rustig aan, en dan hoor ik als je weer thuis bent wel of YouTube het ook weer doet.
Goedemiddag Erik dank je wel voor feliciteren voor ons trouwdag én verjaardag van mijn vrouw. IK HEB even gekeken bij ons doet YouTube het goed maar ik zit op glasvezel verbinding. én ons nieuwe tv en Sony IS niet goed komt monteur wíj hebben flitsen beeld nieuwe kabbels kastje van boven naar beneden decoder ook een Rezet gegeven IK wacht nog even af dé TV IS pas 4 half MAAND oud. JE hoort wel van mijn groetjes cornelis48